1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Everybody needs water."

"Everybody needs water."

Çeviri:Herkesin suya ihtiyacı vardır.

June 28, 2014

29 Yorum


farah-cansu

Need yerine neden needs ? Herkes diyor herkes cogul degil mi ? neden s takisi geliyor ?


Mehmet_Recep

everybody, everyone, no one, anyone, someone vb. kelimeler (infinitive pronouns) çokluk bildirdikleri halde tekil olarak kabul edilirler


nacialican

Kelimelerin şekil olarak tekil mi çoğul mu ona bakın. Yani s takısı almış mı yada düzensizse çoğulumu kullanılmış bu iki durum yoksa hepsini tekil kabul edin


MehmetAliBey7733

Everybody needs water, her kesin suya ihtiyacı vaadır :)


EnginDEGE1

herkesin su ihtiyacı vardır kabul edilmeli ben the water denmediği için su yazdım


erhanyuk

need gibi bazı fiiler direk yönelme anlamı taşır


gocmen_05

herkesin su ihtiyacı vardır.. olamaz mı


KaanBostan

The yok to yok ama suya oluyo nasıl iş anlamadım su olması lazımdı


Muzaffer474439

Aynen İs takısıda yok. dır dir Eki nereden geliyor


harundemirkaya

herkes suya muhtac yaniti dogru kabul edilmeliydi


ismailozgu1

Herkesin su ihtiyaci var kabul edilmeliydi


ayhangorur

"Herkesin suya gereksinimi vardır." da denebilir.


thdur

'hersek suya muhtaç' ile "herkes suya ihtiyaç duyar" arasında bi fark varmı


ferdi48130

İhtiyaç ile muhtaç arasında fark var ihtiyaç eve gelirken su al az kaldı, muhtaç ise su alacak bir yer yok su da yok


ismailozgu1

Herkesi su ihtiyaci var kabul edilmeliydi


White_Horse_26

Herkesin su ihtiyacı var. Yanlış olmamalı


ermesev

bence de su ihtiyacı vardır kabul edilmeli


arslangazi09

Herkes suya muhtactir kabul edilmeli


BurakBayrak

Herkese su gerekli kabul etmedi


ItsAlexaMoon

"Herkese su gerek" dedim kabul etmedi lazım ile gerek aynı şey değil mi?


KaanAkdeni2

herkese su gerekiyor aynı şey değilmi


_MHT_

"Herkes suya ihtiyaç duyar" ile "suya herkes ihtiyaç duyar" arasında ne fark var? İngilizcenin iticiliğini ve sığlığını her aşamada yaşamak bıktırıcı.


yyildirim02

su herkese gereklidir. doğru olması gerekir.


Ferhat72851

Lazım ..tarih oldu. Gerekir ..doğrusu


Yusufptgl1

''herkes '' tekil değildir. Bu nedenle de need fiiline ''s'' takısı gelmemelidir


fedor_drago

everybody's neden kabul etmiyor?


CankutAyata

"Herkese su gerekir" yapı olarak daha Türkçedir ve kabul görmesi gerekir.


Bektaovi

Herkesin suya gereksinimi vardır - neresi yanlış bunun duo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.