"Everybodyneedswater."

Çeviri:Herkesin suya ihtiyacı vardır.

4 yıl önce

23 Yorum


farah-cansu

Need yerine neden needs ? Herkes diyor herkes cogul degil mi ? neden s takisi geliyor ?

3 yıl önce

Mehmet_Recep

everybody, everyone, no one, anyone, someone vb. kelimeler (infinitive pronouns) çokluk bildirdikleri halde tekil olarak kabul edilirler

3 yıl önce

nacialican

Kelimelerin şekil olarak tekil mi çoğul mu ona bakın. Yani s takısı almış mı yada düzensizse çoğulumu kullanılmış bu iki durum yoksa hepsini tekil kabul edin

3 yıl önce

EnginDEGE1

herkesin su ihtiyacı vardır kabul edilmeli ben the water denmediği için su yazdım

4 yıl önce

harundemirkaya

herkes suya muhtac yaniti dogru kabul edilmeliydi

4 yıl önce

Viforvendetta

report.

4 yıl önce

gocmen_05

herkesin su ihtiyacı vardır.. olamaz mı

4 yıl önce

ayhangorur

"Herkesin suya gereksinimi vardır." da denebilir.

3 yıl önce

thdur

'hersek suya muhtaç' ile "herkes suya ihtiyaç duyar" arasında bi fark varmı

3 yıl önce

ferdi48130

İhtiyaç ile muhtaç arasında fark var ihtiyaç eve gelirken su al az kaldı, muhtaç ise su alacak bir yer yok su da yok

3 yıl önce

ismailozgu1

Herkesin su ihtiyaci var kabul edilmeliydi

3 yıl önce

KaanBostan

The yok to yok ama suya oluyo nasıl iş anlamadım su olması lazımdı

1 yıl önce

ermesev

bence de su ihtiyacı vardır kabul edilmeli

4 yıl önce

arslangazi09

Herkes suya muhtactir kabul edilmeli

3 yıl önce

ismailozgu1

Herkesi su ihtiyaci var kabul edilmeliydi

3 yıl önce

BurakBayrak

Herkese su gerekli kabul etmedi

3 yıl önce

PrincessofCA

"Herkese su gerek" dedim kabul etmedi lazım ile gerek aynı şey değil mi?

2 yıl önce

KaanAkdeni2

herkese su gerekiyor aynı şey değilmi

2 yıl önce

_MHT_

"Herkes suya ihtiyaç duyar" ile "suya herkes ihtiyaç duyar" arasında ne fark var? İngilizcenin iticiliğini ve sığlığını her aşamada yaşamak bıktırıcı.

1 yıl önce

yyildirim02

su herkese gereklidir. doğru olması gerekir.

1 yıl önce

White_Horse_26

Herkesin su ihtiyacı var. Yanlış olmamalı

1 yıl önce

Ferhat72851

Lazım ..tarih oldu. Gerekir ..doğrusu

1 yıl önce

Yusufptgl1

''herkes '' tekil değildir. Bu nedenle de need fiiline ''s'' takısı gelmemelidir

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.