"We need to know geography."

Fordítás:Tudnunk kell a földrajzot.

June 28, 2014

5 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


3DartBlade

Földrajzot kell tudnunk... Talán nem a legpontosabb,de szerintem el lehetne fogadni.


kogu4

pr.: "Do I need to set a date?" Szükséges időpontot kitűznöm?


Vica58

Meg kell tanulnunk a földrajzot. Miért nem jó???


Maminti.

Mert az teljesen mást jelent. Még nem tudjuk a földrajzot, tehát meg kell tanulni. Már tanultuk, ezért tudnunk kell a földrajzot


Kroly974780

Szükségünk van földrajz ismeretre. Kár, hogy ez sem jó. ?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.