1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Boys drink water."

"Boys drink water."

Traducere:Băieții beau apă.

June 28, 2014

32 de comentarii


Lya_Da

Corect este The boys drink water !

January 23, 2015

ilioni

corect

February 16, 2015

yellowboss

Da asa este

July 6, 2019

Ana442774

Am apasat pe Boys si scria Baieti....dar se scrie cu 2 de i

May 5, 2017

NereaAdelin

Se scrie cu B mare Baietii beau apa

January 9, 2017

alexparasc2

nu pot vorbi ca e pe calculator

February 4, 2017

ALESIA471447

imi place

July 10, 2017

Madalin622337

core t

September 4, 2017

MarianaPop130874

Am tradus corect" Băieții beau apă " și a fost considerat greșeală

March 10, 2018

MONICA170373

baietii beau apa

February 2, 2017

viorelionesi

In răspuns este același lucru ce am scris și eu ce sa înțeleg

December 28, 2014

ianmic1

Eu am scris : Baietii beau apa. si mia dat gresit

February 3, 2016

iustinayftimut

cum asa daca am gresit un i

February 4, 2016

LiliIchim12.

Nu inteleg de ce imi apare ca gresita traducerea desi am scris corect cu diacritice cu tot. Poate ma ajuta cineva. Multumesc

February 25, 2016

JACKSIPUNCT

lol

September 19, 2016

ElenaVoicu5

De ce te taxeaza la o singura litera ? Eu am scris baieti beau apa si ei nau taxatvla un i

September 30, 2016

sorinaciob3

CORECT

October 14, 2016

DanutLupu

Corect

November 28, 2016

AlionaFerr

Chear trebuie sa scriti ca este corect ca : boys drink water se traduce baietii beau apa

December 17, 2016

Mihaela936539

pentru un "i" de la baietii mia dat gresit tot raspunsul

February 10, 2017

VasileIosi

E un templu filme jocuri muzica povesti sanatate si familie accesorii telefoane mobile telefoane o alta abordare practica si r litera

June 14, 2017

VasileIosi

Mihaela radulescu

June 14, 2017

VasileIosi

Mihaela radulescu cu mama lui mihai eminescu fizica graf ion t

June 14, 2017

ALESIA471447

imi place jocul este distractii ma invatat voarte bine sa vorbesc engleza

July 10, 2017

merip6

Corect?

October 22, 2017

asniral

conform regulii parerea mea este ca ar fi fost corec the boys

February 8, 2019

Deea819167

Daca in traducere este articulat cuvantul 'baieti' trebuie articulat si in engleza

March 26, 2019

Elena192161

EXACT, de acest lucru m-m izbit si eu. Mascota asta draguță,face greseli

March 30, 2019

Elena192161

Boys(baietii) este articulat, si se scrie cu "the" inainte.You made mistakes.I write correct

March 30, 2019

Elena192161

I not need,help. You made mistake.Was Boys not the boys

March 30, 2019

Elena192161

???

March 30, 2019

alesia850633

Ce frumoasa aplicatie

April 13, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.