"Boysdrinkwater."

Traducere:Băieții beau apă.

acum 4 ani

37 de comentarii


Lya_Da

Corect este The boys drink water !

acum 4 ani

ilioni

corect

acum 3 ani

Petronela279569

Este corect cum este tradus de D.pt.ca se vorbeste in general dar daca se face referire la un substantiv care a fost mentionat in conversatie atunci cere "the".

acum 1 an

merip6

Da

acum 1 an

NereaAdelin

Se scrie cu B mare Baietii beau apa

acum 2 ani

merip6

Nu

acum 1 an

MONICA170373

baietii beau apa

acum 1 an

alexparasc2

nu pot vorbi ca e pe calculator

acum 1 an

Ana442774

Am apasat pe Boys si scria Baieti....dar se scrie cu 2 de i

acum 1 an

ALESIA471447

imi place

acum 1 an

Madalin622337

core t

acum 1 an

MarianaPop130874

Am tradus corect" Băieții beau apă " și a fost considerat greșeală

cu 10 luni în urmă

viorelionesi

In răspuns este același lucru ce am scris și eu ce sa înțeleg

acum 4 ani

ianmic1

Eu am scris : Baietii beau apa. si mia dat gresit

acum 2 ani

iustinayftimut

cum asa daca am gresit un i

acum 2 ani

LiliIchim12.

Nu inteleg de ce imi apare ca gresita traducerea desi am scris corect cu diacritice cu tot. Poate ma ajuta cineva. Multumesc

acum 2 ani

JACKSIPUNCT

lol

acum 2 ani

ElenaVoicu5

De ce te taxeaza la o singura litera ? Eu am scris baieti beau apa si ei nau taxatvla un i

acum 2 ani

sorinaciob3

CORECT

acum 2 ani

DanutLupu

Corect

acum 2 ani

AlionaFerr

Chear trebuie sa scriti ca este corect ca : boys drink water se traduce baietii beau apa

acum 2 ani

Mihaela936539

pentru un "i" de la baietii mia dat gresit tot raspunsul

acum 1 an

VasileIosi

E un templu filme jocuri muzica povesti sanatate si familie accesorii telefoane mobile telefoane o alta abordare practica si r litera

acum 1 an

VasileIosi

Mihaela radulescu

acum 1 an

VasileIosi

Mihaela radulescu cu mama lui mihai eminescu fizica graf ion t

acum 1 an

ALESIA471447

imi place jocul este distractii ma invatat voarte bine sa vorbesc engleza

acum 1 an

merip6

Corect?

acum 1 an

.-ANDRA-._100

Cum se citeste/pronunta "the" ???

acum 3 ani

merip6

Da

acum 1 an

CroitoruSa

gresit

acum 4 ani

ToaderEcat

Da

acum 3 ani

green.coffee

Cu 2 de i ;)

acum 3 ani

merip6

Da

acum 1 an

SebastianBoiciuc

nu e corect the boys drink water?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Sunt acceptate ambele variante.
Când spunem ”The boys ... ” ne referim în general la toți băieții din lume.
Când spunem ”Boys ...” ne referim în particular la niște băieți anume.
Dar în română amândouă se traduc prin ”Băieții ...”, nu avem cum să facem distincția și nu putem avea subiectul nearticulat.

acum 4 ani

merip6

Cum adică???

acum 1 an

merip6

Adevărat dar ne învață!!!!!!

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.