1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Boys drink water."

"Boys drink water."

Traducere:Băieții beau apă.

June 28, 2014

34 de comentarii


Lya_Da

Corect este The boys drink water !


Ana442774

Am apasat pe Boys si scria Baieti....dar se scrie cu 2 de i


MarianaPop130874

Am tradus corect" Băieții beau apă " și a fost considerat greșeală


NereaAdelin

Se scrie cu B mare Baietii beau apa


alexparasc2

nu pot vorbi ca e pe calculator


viorelionesi

In răspuns este același lucru ce am scris și eu ce sa înțeleg


ianmic1

Eu am scris : Baietii beau apa. si mia dat gresit


Bia501024

Trebuie băieții beau apă


iustinayftimut

cum asa daca am gresit un i


LiliIchim12.

Nu inteleg de ce imi apare ca gresita traducerea desi am scris corect cu diacritice cu tot. Poate ma ajuta cineva. Multumesc


ElenaVoicu5

De ce te taxeaza la o singura litera ? Eu am scris baieti beau apa si ei nau taxatvla un i


AlionaFerr

Chear trebuie sa scriti ca este corect ca : boys drink water se traduce baietii beau apa


Mihaela936539

pentru un "i" de la baietii mia dat gresit tot raspunsul


VasileIosi

E un templu filme jocuri muzica povesti sanatate si familie accesorii telefoane mobile telefoane o alta abordare practica si r litera


VasileIosi

Mihaela radulescu


VasileIosi

Mihaela radulescu cu mama lui mihai eminescu fizica graf ion t


ALESIA471447

imi place jocul este distractii ma invatat voarte bine sa vorbesc engleza


asniral

conform regulii parerea mea este ca ar fi fost corec the boys


Deea819167

Daca in traducere este articulat cuvantul 'baieti' trebuie articulat si in engleza


Elena192161

EXACT, de acest lucru m-m izbit si eu. Mascota asta draguță,face greseli


Elena192161

Boys(baietii) este articulat, si se scrie cu "the" inainte.You made mistakes.I write correct


Elena192161

I not need,help. You made mistake.Was Boys not the boys


alesia850633

Ce frumoasa aplicatie


Gelu737907

The boys drink water


ddrraagg.

Baieți? Mai degrabă băieți

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.