1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Ne kızların ne de oğlanların…

"Ne kızların ne de oğlanların bir kurşun kalemi var."

Çeviri:Ни у девочки, ни у мальчика нет карандаша.

November 21, 2019

8 Yorum


name138338

Kız - девочка, kızlar - девочки


Roberto595920

Kizlarin это множественное число, поэтому я думаю было бы правильней девочек, тоже самое с oglarin!


kaOv8

Ни у девочек ни у мальчиков нет карандаша


NfjE15

не правильно! слова во множественном числе!


SpartanScy

Türkçe cümle hatalı; çoğul değil tekil verilmeliydi: Ne kızın ne oğlanın kurşun kalemi var.


Deniyusly

Ya klavyem yok hata verip duruyo yazmada :(((((((((


ssTL622613Vik

Jevabim dogru,sizde hata


ssTL622613Vik

Множественное число????

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.