Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We knew the car was expensive."

Çeviri:Biz arabanın pahalı olduğunu biliyorduk.

4 yıl önce

6 Yorum


tyfnnl

"Arabanın pahalı olduğunu biz biliyorduk" neden yanlıştır?

4 yıl önce

AhmetVehbi

Arada that kullansak yanlış olur muydu?

3 yıl önce

KaanTkrolu

We knew that.....olmasi gerekmezmiydi??

3 yıl önce

yasin706275

Burada was ne manada kullanılıyor bilen varmı

2 yıl önce

gunes16

merhaba was kullanımını şöyle açıklayabiliriz. Biz geniş zamanda durum cümlelerinde am is are kullanırız. Geçmiş zamanda ise am is are yerine was were kullanılır. Örneğin: Geniş zamanda araba pahallı demek için ' the car is expensive ' deriz. Bu cümleyi geçmiş zamanda kullanmak için is yerine was kullanılır. yani cümle şu şekilde olur. The car was exspensive. Ayrıca was he, she , it ve I ' da kullanılır. were ise they ve you da kullanılır.

1 yıl önce

G.Bozkurt

Araba o. Bok yesin

1 yıl önce