1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I wish that you have luck."

"I wish that you have luck."

Fordítás:Kívánom, hogy legyen szerencséd.

June 28, 2014

6 hozzászólás


miklos44

Kár sőt érthetetlen, hogy tőlem csak magázva fogadta el.


jokutine

Azt kívánom, legyen szerencséd miért nem jó?


windsoft

Azt kívánom, hogy legyen szerencséd


szabob74

A "Kivanom, hogy legyen szerencsed" megoldast irtam.Nem fogadta el,alahuzva a Kivanom szot,hogy nem megfelelo szot hasznaltal (!?) Mindent szepen ekezetekkel irva! Hasonlo eset velem mar haromszor tortent! Mindig jelentettem. Eddig hiaba.


malackutya

Mar ez a jo megoldas. Tehat nem hiaba jelentetted.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.