A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I wish that you have luck."

Fordítás:Kívánom, hogy legyen szerencséd.

0
4 éve

5 hozzászólás


jokutine

Azt kívánom, legyen szerencséd miért nem jó?

0
Válasz4 éve

jagapete

Jelentsed

0
Válasz3 éve

szabob74

A "Kivanom, hogy legyen szerencsed" megoldast irtam.Nem fogadta el,alahuzva a Kivanom szot,hogy nem megfelelo szot hasznaltal (!?) Mindent szepen ekezetekkel irva! Hasonlo eset velem mar haromszor tortent! Mindig jelentettem. Eddig hiaba.

0
Válasz2 éve

malackutya

Mar ez a jo megoldas. Tehat nem hiaba jelentetted.

1
Válasz2 éve

miklos44

Kár sőt érthetetlen, hogy tőlem csak magázva fogadta el.

0
Válasz2 hónapja