"Iwishthatyouhaveluck."

Fordítás:Kívánom, hogy legyen szerencséd.

4 éve

6 hozzászólás


jokutine

Azt kívánom, legyen szerencséd miért nem jó?

4 éve

jagapete

Jelentsed

4 éve

SzlJzsef2
SzlJzsef2

Azt kívánom, hogy legyen szerencséd

1 hete

szabob74

A "Kivanom, hogy legyen szerencsed" megoldast irtam.Nem fogadta el,alahuzva a Kivanom szot,hogy nem megfelelo szot hasznaltal (!?) Mindent szepen ekezetekkel irva! Hasonlo eset velem mar haromszor tortent! Mindig jelentettem. Eddig hiaba.

3 éve

malackutya

Mar ez a jo megoldas. Tehat nem hiaba jelentetted.

2 éve

miklos44

Kár sőt érthetetlen, hogy tőlem csak magázva fogadta el.

7 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.