"The boy eats fruit."

Traducere:Băiatul mănâncă fructe.

June 28, 2014

11 comentarii
Această discuție este blocată.


AdrianneMariee

"Fruits " trebuia deoarece este forma de plural , iar acest cuvânt are formă de plural..Ştiu sigur pentru că fac franceza de pe engleză şi se repetă de prea multe ori varianta " the fruits " sau în franceză "les fruits " sau " des fruits " . Nu am văzut niciodată utilizat "fruit" la plural des. Ambele sunt valabile .Dar aş sugera că sună mai bine fruits


NedelcuIul

Nu trebuia cumva fruits?


fantomitzah

Citește te rog discuția de aici.


AdrianneMariee

A unique infusion made with fruit : strawberry, raspberry and cranberry . Cam în acest context este utilizată forma de singular , pentru că se specifă tipurile de fructe ...


Tanea897148

Fruit este la singular, trebuia fruits


CereteuMar1

Nu accepta raspunsul. Si spun destul de tare si clar


Dorin242577

Dacă editati fruits..de acord

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.