Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I have an elephant."

Çeviri:Benim bir filim var.

4 yıl önce

29 Yorum


DoraDeniz

Benim daha kopegim yok adamin fili var

3 yıl önce

aysesenanur

Köpeyi bırak benim daha balığım yok

2 yıl önce

ZeynepNisa913737

ayn

9 ay önce

osman54545

No entry

4 ay önce

ensozturk

Nerde Besliyo acaba :)

4 yıl önce

ZaferOyund1

Ben bir file sahibim ile ben bir fil sahibiyim arasındaki fark nedir

4 yıl önce

sla458314

Bence ikiside ayni anlama geliyo

3 yıl önce

ElaNaz15

Aynen

2 yıl önce

tuya2002

an la a aynıdır. bu sebepten dolayı cümlen yanlış olur. bir kelimesini atlayamazsın.

1 yıl önce

FratBey

sanki ejderyası var hmnk

2 yıl önce

NyxGG

neyle besliyo acaba

2 yıl önce

mertali12

Yok benimde mamutum var.

2 yıl önce

Gulsum736875

Bence bu tip cümleler insanların aklında daha iyi kaldığı için böyle düzenlendi.

6 ay önce

cidoga

benim derken niye oraya my koymuyoruz

3 yıl önce

EyupGungor

cunki have sahip olmayi anlatiyor zaten

3 yıl önce

aydinenes

o benim filim demiyor benim fili var diyor eğer karıştırıyorsanız have has geldiğinde benim bir filim var yerine ben bir file sahibim yazın

3 yıl önce

fadimenurr

benim filim var yazıyorum film diye algılıyor yaa

1 yıl önce

EneSing35

Söyliyoz olmuyo amk

1 yıl önce

Zeynepyare607472

Size katiliyorum can kurtoğlu

1 yıl önce

A.Enes_H

SA MİLLET

1 yıl önce

namida16

Benimde zaten filim var he

1 yıl önce

BurakAslan278930

Benim dinazorum var nediyonuz

11 ay önce

selinhasgl

yani sadece benim bir "film" var yazdım yanlışlıkla ve kabul etmiyor. almanca da kabul ediyor yazım yanlışlarını?

9 ay önce

sena114438

Of turk olduğumuzu her yerde gösteriyoruz 135 yorum nedir ya yorumlarin nerdeyse hepsi dalga amacli nxnnzbxbx

8 ay önce

Ferhanzdem1

Benim bir ejderham var

6 ay önce

NSANURDUYS

benim balik ve kus ve kopekva

6 ay önce

NSANURDUYS

fil yok ama ...

6 ay önce

AsrnMert

Olett

1 ay önce

ferhat.89

Ziyaaaaa !!! :D

3 hafta önce