1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A week is not a month."

"A week is not a month."

Çeviri:Bir hafta bir ay değildir.

June 28, 2014

68 Yorum


Mehmet_TR51

Boyle sacma cumle mi olur.


Feyzaciftci1

Belki de hasta birisidir


FMuslera2510

Ciddi olamazsın ! Şu an hayal kırıklığına uğradım ! Bir hafta bir ay değilmiş ! Lanet olsun !!!


eceokur

Üniversite sınavına girmesine 1 hafta kalmış olan bir öğrenci, bir ayı bir haftaya sığdırabilecek potansiyele sahiptir.


Ilyas12b

bir ay bir hafta değildir olması gerekmiyor mu ben böyle yaptım kabul etmedi


RabiaHalimolu

sıralamaya göre çevirmen gerek


canzan

Özne ve nesneyi karıştırmaman gerek.


bdk73

1 hafta bir ay değildir olacak kardeş yazım farkı var


entiler

A week is bir hafta olmak. A week is not veya isn,t degildir a bir mounth ay anlata bildimmi


Havin705591

Yerlerinin değişmesi cümle anlamını degistirir. Biz ne kadar anlamasakta . (Külübüme gelmek istersen kodum:KZMKKX)


galiptaner

Telaffuz hatası var.NEAR olarak algılanıyor.NOT daha belirgin seslendirilir.


sedabozkur4

Sen öyle anlıyosun not diyor


Havin705591

Arkadaşlar külübüm daha yeni bana yardım edip külübüme katılır mısınız? (KZMKKX) Adı:Perceft Team


Esmerld1

İyide monht un telafuzu böyle değilki...tabi ingilterenin bilmediğimiz şiveleri değilse


Usenmez

Amerikan İngilizcesi bu


Usenmez

Amerikan İngilizcesi bu :)


ryhr9

neeeeeeeeeeeeeeeeeeee


EdaKadir1

Sen öyle diyorsan öyledir


cem518566

küçük harfle başlayan cümleyi doğru kabul etmiyor


berin352361

Bunu nasiceviriyim çok saçma


Dilannnsss

bir ay bir hafta değildir dedim kabul etmedi bu arada ne kadar karışık ve saçma bir cümle


Arsen655162

Uygulamanın size faydası oldumu acaba?


MeryemSena477808

Gerçekten mi? Çok teşekkür ederim bilmiyordum.


bilge689658

ben de aynı cevabı verdim ama yanlış kabul edildi. daha öncede bu durumla karşılaştım


AybarsAsla

Duo mutfak masasında içki mi buldun?


HamideAltu1

Tam son kelimeyi yaziyordum


hale.korma

1 hafta 1 ay degili kabul etmesi gerekmez mi?


sanane_

ilk başlarda kabul ediyordu yalnız ileri seviyeye geçince değildiri tam istiyor hatta harf hatalarını da kabul etmiyor


Viforvendetta

a-an in isme göre farklılık gösterdiği için kullanıcıların da bu duruma alışması için kabul etmiyor olabilir.


elifyagmur2009

Hayır çünkü harflerle belirtilir


musayusuf1

sayı yerine yazıyla yaz "a" belirlilik kattığı için sayı anlamı yok


Mehmet_TR51

Rakamlari kabul etmiyor


Buseeeeyilmaz

Özne bir hafta bu yüzden bir hafta değildir die kullanman gerekior


deyr0der

Hafta değil ay yapmiştim is not kendisinden sonraki kelimeyi mi karsıliyor daima ?


Enesc1994

Aslında bir hafta bir ay değildir yazıyordum sonra böyle saçma cümle olmaz deyip 'bir hafta değil bir ay' yaptım. Yani demek ki oluyormuş.


el_cherkan

bir hafta değil bir ay olmayacak mı ?


cancan465961

büyük harflerle yazınca kabul etmedi,niye büyük harfle yazınca anlamı mı değişiyor?


Havin705591

Oyun takintili:)) (Külübüme gelmek istiyorsan kodum:KZMKKX)


Crazy_Mofos31

Saol sen söylemeseydin bilmiyoduk


alparslanoktay

Böyle saçma cümle görmedim


hltalmo

bu ne saçma bir cumle


NAZLIKIRMAZ

Çok saçma bir cümle çevirirken bile böyle olamaz diyor insan..


AhmetCemal42

çok saçma bir cümle bence


Emir20072007

bir hafta degil bir ay yazdim kabul etmedi


qozzq

Bir ay bir hafta değildir? olmuyor mu.


raxlan09

Ne biçim cümle


Whiskeyice

önce sondaki kelimeden başlamıyormuyuz. Niye hep yazdığımızin tersi çıkıyor. Bir ay bir hafta değildir yazdım. Yanlış çıktı


falseawakenin

Gerekli bilgi vol bilmem kaç.


emreztekin1

çok saçma bir cümle


jedi2236

tipsizsin Mehmet 2002


[aktif olmayan kullanıcı]

    hayatımda duyduğum en saçma cümle bu ne ya


BeyzanurEr11

    Nasil bir cumle bu hxhxh


Vagrantlifee

    Enteresan bi cümle, hafta ay değilmiş baksen şu işe


mustafa967835

    Cümle kafa karıstırdı


Vagrantlifee

    Öğrenmeden test ediyo ya, düz cümle kurmaya çalışıyoruz şurda


jedi2236

    çok saçma bir cümle


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Atasözü :D


TarkKeskin

      yok artık ben 1 ay sanıyodum


Chxmpagne

      bu nasıl cümle ya çok saçma ve yanlış yapmamız da normal bence amk yani malmısınız ?

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.