Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"A week is not a month."

Çeviri:Bir hafta bir ay değildir.

0
4 yıl önce

17 Yorum


Mehmet_2002

Boyle sacma cumle mi olur.

20
Cevap ver12 yıl önce

FMuslera2510

Ciddi olamazsın ! Şu an hayal kırıklığına uğradım ! Bir hafta bir ay değilmiş ! Lanet olsun !!!

13
Cevap ver2 yıl önce

Ilyas12b

bir ay bir hafta değildir olması gerekmiyor mu ben böyle yaptım kabul etmedi

5
Cevap ver3 yıl önce

RabiaHalimolu

sıralamaya göre çevirmen gerek

4
Cevap ver2 yıl önce

canzan
canzan

Özne ve nesneyi karıştırmaman gerek.

2
Cevap ver2 yıl önce

bdk73

1 hafta bir ay değildir olacak kardeş yazım farkı var

0
Cevap ver2 yıl önce

Havin705591

Yerlerinin değişmesi cümle anlamını degistirir. Biz ne kadar anlamasakta . (Külübüme gelmek istersen kodum:KZMKKX)

0
Cevap ver5 ay önce

galiptaner

Telaffuz hatası var.NEAR olarak algılanıyor.NOT daha belirgin seslendirilir.

4
Cevap ver3 yıl önce

Havin705591

Arkadaşlar külübüm daha yeni bana yardım edip külübüme katılır mısınız? (KZMKKX) Adı:Perceft Team

1
Cevap ver5 ay önce

eceokur

Üniversite sınavına girmesine 1 hafta kalmış olan bir öğrenci, bir ayı bir haftaya sığdırabilecek potansiyele sahiptir.

1
Cevap ver1 ay önce

Esmerld1

İyide monht un telafuzu böyle değilki...tabi ingilterenin bilmediğimiz şiveleri değilse

0
Cevap ver7 ay önce

Usenmez

Amerikan İngilizcesi bu

0
Cevap ver4 ay önce

Usenmez

Amerikan İngilizcesi bu :)

0
Cevap ver4 ay önce

ryhr9

bu ne

0
Cevap ver7 ay önce

ryhr9

neeeeeeeeeeeeeeeeeeee

0
Cevap ver7 ay önce

EdaKadir1

Sen öyle diyorsan öyledir

0
Cevap ver5 ay önce

cem518566

küçük harfle başlayan cümleyi doğru kabul etmiyor

0
Cevap ver1 ay önce