1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am going to prepare a list…

"I am going to prepare a list of books."

Çeviri:Ben bir kitap listesi hazırlayacağım.

June 28, 2014

13 Yorum


baki_karakus

kitapların bir listesini hazırlayacağım türkçede nasıl denir.

June 28, 2014

Viforvendetta

you mean in english
"I'm going to prepare a list of the books"

June 28, 2014

hilal___lcy

Ama yanlis diyor burada o cevaba

July 6, 2014

Viforvendetta

çünkü farklı cümleler.
birinde belli olmayan kitaplardan liste , diğerinde bilinen kitaplardan liste.

cümlede belli olmayanı istiyor benim yazdığım sadece baki beyin sorusu.

July 6, 2014

hilal___lcy

Ok k bakmayın kaçırmışım ben o tarafı haklısınız.

July 6, 2014

fizahtek

Kitaplar icin bir liste hazirlayacagim. Olmadi nedenini bilen yardim edebir mi

March 1, 2017

bilgekaganylmz

Bence "of" yerine "for" olurdu seninkinde. Yanlışım varsa düzeltin.

June 21, 2017

G.onca.

For olsa icin anlami katardi ama sayiyla bir sey belirtirken hep arada of olur bu sekilde ezberleyin mesela: a glass of wine (bir bardak sarap) a bottle of water(bir sise su)

November 22, 2018

Charlottece

Bir demek mantıksız değil mi, çoğul ek kullanmadığıma göre neden bir kitap listesi diyeyim ki, kitap listesi dersem bir tane oluyo zaten

September 15, 2017

LingOzi

"kitapların bir listesi ni"

February 25, 2019

Erkmen538248

Kitaplarin bir listesini hazirlayacagim yazdim kabul etmedi

April 27, 2019

VedatTemiz1

Bende books a takildim s cogul takisi degil mi o yuzden kitaplar diye tercume ettim a list of books kitaplarin bir listesi diye

April 30, 2019

sonterekeme

Saçma bir şey, kabul gormesi gereken bir cevabı kabul etmiyor aciklamalar boşta kalmıs. Ben hazırlayacağım I am going to prepare, kitapların bir listesini a list of the books. Ben kitapların bir listesini hazırlayacağım. Bu kadar net bir cümle neden farklı oluyor onu anlamış değilim.

May 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.