Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am going to prepare a list of books."

Çeviri:Ben bir kitap listesi hazırlayacağım.

0
4 yıl önce

8 Yorum


baki_karakus

kitapların bir listesini hazırlayacağım türkçede nasıl denir.

3
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

you mean in english
"I'm going to prepare a list of the books"

5
Cevap ver4 yıl önce

hilal___lcy

Ama yanlis diyor burada o cevaba

0
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

çünkü farklı cümleler.
birinde belli olmayan kitaplardan liste , diğerinde bilinen kitaplardan liste.

cümlede belli olmayanı istiyor benim yazdığım sadece baki beyin sorusu.

1
Cevap ver4 yıl önce

hilal___lcy

Ok k bakmayın kaçırmışım ben o tarafı haklısınız.

0
Cevap ver4 yıl önce

fizahtek

Kitaplar icin bir liste hazirlayacagim. Olmadi nedenini bilen yardim edebir mi

0
Cevap ver1 yıl önce

bilgekaganylmz

Bence "of" yerine "for" olurdu seninkinde. Yanlışım varsa düzeltin.

0
Cevap ver1 yıl önce

Charlottece

Bir demek mantıksız değil mi, çoğul ek kullanmadığıma göre neden bir kitap listesi diyeyim ki, kitap listesi dersem bir tane oluyo zaten

0
Cevap ver10 ay önce