"My aunts drink green tea."

Çeviri:Benim halalarım yeşil çay içerler.

4 yıl önce

62 Yorum


velevelevele

bi şey sorcam : şimdi,aunts hem teyze,hem yenge,hem hala demek. bize bi cümle verilirse biz bunun hangisini söylediğini nasıl anlicazz?????? acep.

3 yıl önce

unsalcibram

Eğer metin olursa, anlarız. Metin olmadığı zaman hepsi kabul ediliyor. Bizde akrabalık ilişkileri daha karmaşık olduğu için her akrabanın ismi farklı. Bu kültürle alakalı bir durum galiba.

3 yıl önce

velevelevele

saol ibram allah razı olsn:)))

3 yıl önce

beydog

A

2 ay önce

DenizATE3

Yahu ben teyze yazdim yenge diyor yenge yazdım hala diyor hala yazdım teyze

1 yıl önce

duygucosku3

Yıllardır hala idi birden yengeyi görünce ben şok

1 yıl önce

modeg

Halamlar neden olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cunku 2 halanizdan bahsederken "halamlar" degil, "halalarim" dersiniz. Halaniz ve ailesinden bahsederkense "halamlar. Ayni sekilde mesela 2 kediniz cay iciyorken "kedimler cay icer" degil "kedilerim cay icer" diyoyuz

4 yıl önce

S.Arif
S.Arif

Halamların ingilizcesi nedir o zaman

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

My aunt's family

3 yıl önce

Feride26

Teyzemler yesil cay icer neden dogru degil

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cunku 2 teyzenizden bahsederken "teyzemler" degil, "teyzelerim" dersiniz. Teyzeniz ve ailesinden bahsederkense "teyzemler. Ayni sekilde mesela 2 kediniz cay iciyorken "kedimler cay icer" degil "kedilerim cay icer" diyoyuz

4 yıl önce

Feride26

teşekkürler

4 yıl önce

sevince1

Cunku ingilizcede kelimeleri baska manalara anlamlara cekemiyoruz.biz benim halam demeyiz.halam deriz fark bu.

1 yıl önce

Nisa538984

Halalarım olcak

6 ay önce

melisbusra12446

Bence ikisi de oluyor

1 yıl önce

Nisa538984

Oluyo ama kabul etmiyor işte

6 ay önce

Roza96839

Benim halalarım yeşil çay içerler yazdım səhv oldu yenge olmalıymış bunu Azərbaycanca etmək olmur mu

1 yıl önce

khadija_gva

aunt zaten hem hala bende oyle yazmisdim Bu arada azerbaycanca olmur;/

8 ay önce

alisahib8

Ulan belki benim teyzem ayni zamanda yengem, ne diye hala yazdigimda yenge diye gong caliyosun

9 ay önce

Ege603738

Ben çok kızıp şöyle yazdım flufuucycigcifxtoxogitxtocogxogcoycgoctixgoxoyctocgicogxitcgiiyciyxiycgixixigc8tft8ftixtiftotox9tft8c8td8tfifigxigxgkskgdyoctodhldfkdiytifoifzfkfkxgocgo fkjzjfxjfxjfifxigkfzkggkxrxix fmzgmxhlxtogltkgctktkxxkgoyogcyoylcglxglğglto9yďy

9 ay önce

sebepsiz1

Ege harikasın hic birimizin aklına gelmezdi bu..

5 ay önce

EnglishPro342037

Benim teyzelerim yeşil çay içerler yazdim kabul etmedi ama dogru degil mi cunku aunt hem hala hem Teyze demek. Bildirecegim

8 ay önce

alifk45

Sayin admin" aunt " kelimesi sanki yanlis telaffuz ediliyor gibi

4 yıl önce

Viforvendetta

Teleffuzlar Duolingo tarafından hazır halde gelmiş. Yapabilecek bir şey olduğunu sanmıyorum. Ve telaffuz doğru.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

aynen, burada telaffuzda bir sorun yok

4 yıl önce

mer426956

Sen nerelisin merak ettim

5 ay önce

zozkan05

Kesinlikle

3 yıl önce

aleynalper

And der gibi aunts anlamadım

3 yıl önce

arda474641

Aunt teyze degilmi

1 yıl önce

aleyna972696

1.anlami teyze evet ama 2.anlami hala genel olarak 1. anlami kullanilir yani cevabiniz dogru

1 yıl önce

Kaan4581

Yeşil çay olurmu? 눈_눈

1 yıl önce

EnglishPro342037

Evet oyle bir cay cesidi var ve cok da saglikli oneririm marketlerde ve aktarlarda satiliyor yani bayagi yaygin bir sey :)

8 ay önce

Nisa538984

Olabilir

6 ay önce

sevince1

Vay be ne halaymis cayi bulduda yesili kaldi. Nerde oyle haka beni evlatlik almz mi ki ?

1 yıl önce

Beybili

Çok saçma

1 yıl önce

hNIA5

Hala yazdim yenge diye cevirdi. Yorumlarin ustunde de hala yaziyor :-\

1 yıl önce

nurlifee

Aunt teyze /hala anlamina gelmiyo mu ?burda yenge demis ve teyzeyi yanlis olarak gosteriyo

1 yıl önce

lutfi.doga

Aunt hala teyze demek burda yanlış bence

1 yıl önce

BirolBayra
BirolBayra

Peki halam ve teyzem çay içerler nasıl deriz

1 yıl önce

Fevzireis

Aunt teyze anlamida var dedim olmasi :(:(:(:(:(

1 yıl önce

IremAtmaca1

Çok saçma bir cümle kafa karıştırıyor. Kelimenin birden fazla anlamı var.

1 yıl önce

umut903687

Biz teke ile keci yi ayirmisiz adamlar yenge hala teyzeyi ayirmamis

1 yıl önce

Abdullah462777

Teyzemler yeşil çay içer yazdım yanlış dedi (((

1 yıl önce

AhmetHalim5

Awardaına kul yediriyim

11 ay önce

kaside

Üç tane anlamı var ve yenge demeye getirdiğini tahmin etmeliyiz öyle mi

11 ay önce

mertmustaf4

"Benim yengelerim yeşil çay içer" dedi doğru cevap için

11 ay önce

Nur312443

Drinks olması gerekmez miydi acaba ?

11 ay önce

BakhtiyarG2

Aunts oldugu için drink oluyor

8 ay önce

SeneminYem

Bende teyze dedim kabul etmedi

11 ay önce

Nisa538984

Kelimenin birden fazla anlamı var

6 ay önce

Sude27100

AUNT HEM HALA HEM YENGE HEMDE TEYZE DEMEK SADECE YENGE OLARAK NITELENDIRILMESI APTALCA.

11 ay önce

Nisa538984

Doğru söylüyorsun

6 ay önce

caner326241

Cok sacma bence farkli bir anlami vardir

10 ay önce

eref259299

Çoğul olduğuna dikkat ediniz teyzelerim derseniz olur

9 ay önce

AhmetAkgl12

benim teyzemlee yeşil çay içerler yazdım neresi yanliş ?

9 ay önce

Nurayakr2

Aunts hala ve teyze demek değil miydi? Şimdi ise yenge demek diyor ama aunts a tikladigimizda halalar teyzeler cikiyor

8 ay önce

Nisa538984

Evet

6 ay önce

khadija_gva

ben teyzem yazdim yanlis oldu

8 ay önce

Cemre504723

Ben aklima ilk geleni yaziyorum

6 ay önce

IILKAYA

Aunts hangi anlama geliyorsa yazdim bana ne biliyon belki amca diyor

6 ay önce

berin352361

Ya bisey dicem bize boyle bir soru soruldu diyelim tabi ingilizce dillinde biz halası mı teyzesimi olduğunu nerden bilicez?!!

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.