Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The nights are necessary."

Çeviri:Geceler gereklidir.

0
4 yıl önce

25 Yorum


zneel

ingilizce seslendirmeden türkçeye çevirirken 'The knights are necessary' dedim , knight ile night ' ın ayrımını dinleyerek nasıl anlayabilirim?

10
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

Gözünü kapatarak dinlediğinde gece olduğu belli oluyor :)
Şaka bi yana anlayamayız.

27
Cevap ver4 yıl önce

dilek321

:)))

1
Cevap ver2 yıl önce

endertopaloglu

Saçma sapan bi cümle. Bi insan böyle bi cümleyi nerede, niye kurar arkadaş.

9
Cevap ver1 yıl önce

sevince1

Neredemi kurarlar 8 9 lazim olmazzz simdi olmaz geceler gereklidir 8 9 icin :(

-1
Cevap ver1 yıl önce

blu-ray2

geceleri gereklidir neden olmuyor

7
Cevap ver13 yıl önce

MMelihD

Olmaz. Geceleri gereklidir. Ne gereklidir? Bundan önce konuşma geçmiş. Yani geceleri gereklidir «It is necessary at night» olmalı. It yerine isim getirebilirsiniz. Bu cümlede bizzat gecenin gerekliliği söylenmiş.

17
Cevap ver2 yıl önce

elcingulde

Geceler gereklidir yazıyor geceleri değil

0
Cevap ver6 ay önce

Defanhem

Bence geceleri olmalı zaten '' the'' var

-2
Cevap ver3 yıl önce

ferdi48130

Türkcede iyi the yokmuş :)

6
Cevap ver2 yıl önce

tolga.gok13

ne kadar saçma bir cümle. gerekli lüzümlu lazım hangisi oluyor diye uğraşmak yerinde cümleyi oluşturanlar mantık arasa keşke

6
Cevap ver12 yıl önce

emin581729

Gece gerekliyi neden kabul etmiyor

3
Cevap ver2 yıl önce

536tezcan

Geceleri lazımdır neden olmuyo dogrusuna geceler luzumlu diyo anlamadim

1
Cevap ver2 yıl önce

zerzeri

The belirtme hal eki dışında neler de kullañılıyor nunla ilgili aydinlansak

1
Cevap ver2 yıl önce

BlueSky468076

ZNEEL ve OGUZHAN aslında cümle içerisindeki kullanımlarına göre anlayabiliriz

1
Cevap ver2 yıl önce

pleaserun

çok saçma bir cümle olmuş.

1
Cevap ver1 yıl önce

AsiyeNurYe

Gencler orada belirlilik koymak icin basina the getirilmis..anlamda degisiklik olmaz..yazilan dogru "geceleri gereklidir" olmali yani

0
Cevap ver3 yıl önce

faruk908701

sabahta önemli degilmi

0
Cevap ver2 yıl önce

GhostAlexMercer

Ehm.. for what.. literally..

0
Cevap ver1 yıl önce

Resul-

Gece onemlidir dedim yanlis diyor kim sorumlu bu sacmaliktan allah askina sifatlarda bile 5 tane hata yaptim hepsi dogru olmasina rgmen aradan 1 yil gecmis hala hatayi duzelten 1 kisi bile yok. duolingo ekibine mail atmak zorundamiyim. ne zaman bu siteye girsem geriliyorum

0
Cevap ver1 yıl önce

Yusra.kedi.01

Ordaki kelimenin anlamı gerekli..

1
Cevap ver1 yıl önce

mehmettkar

gerekiyor a* olmalı işte cıldırtınız bizi

0
Cevap ver1 yıl önce

BurcinDinc1

Ha night ha nights ne farkederki yaa bide the yerine veew diyor

0
Cevap ver6 ay önce

songul53

anlamıyorlarki

-1
Cevap ver1 yıl önce