Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The nights are necessary."

Çeviri:Geceler gereklidir.

4 yıl önce

22 Yorum


zneel

ingilizce seslendirmeden türkçeye çevirirken 'The knights are necessary' dedim , knight ile night ' ın ayrımını dinleyerek nasıl anlayabilirim?

4 yıl önce

Viforvendetta

Gözünü kapatarak dinlediğinde gece olduğu belli oluyor :)
Şaka bi yana anlayamayız.

4 yıl önce

dilek321
dilek321

:)))

2 yıl önce

endertopaloglu

Saçma sapan bi cümle. Bi insan böyle bi cümleyi nerede, niye kurar arkadaş.

1 yıl önce

blu-ray2

geceleri gereklidir neden olmuyor

4 yıl önce

MMelihD

Olmaz. Geceleri gereklidir. Ne gereklidir? Bundan önce konuşma geçmiş. Yani geceleri gereklidir «It is necessary at night» olmalı. It yerine isim getirebilirsiniz. Bu cümlede bizzat gecenin gerekliliği söylenmiş.

3 yıl önce

elcingulde

Geceler gereklidir yazıyor geceleri değil

8 ay önce

ferdi48130

Türkcede iyi the yokmuş :)

2 yıl önce

tolga.gok13

ne kadar saçma bir cümle. gerekli lüzümlu lazım hangisi oluyor diye uğraşmak yerinde cümleyi oluşturanlar mantık arasa keşke

2 yıl önce

emin581729

Gece gerekliyi neden kabul etmiyor

3 yıl önce

pleaserun

çok saçma bir cümle olmuş.

1 yıl önce

536tezcan

Geceleri lazımdır neden olmuyo dogrusuna geceler luzumlu diyo anlamadim

2 yıl önce

zerzeri

The belirtme hal eki dışında neler de kullañılıyor nunla ilgili aydinlansak

2 yıl önce

BlueSky468076

ZNEEL ve OGUZHAN aslında cümle içerisindeki kullanımlarına göre anlayabiliriz

2 yıl önce

AsiyeNurYe

Gencler orada belirlilik koymak icin basina the getirilmis..anlamda degisiklik olmaz..yazilan dogru "geceleri gereklidir" olmali yani

3 yıl önce

faruk908701

sabahta önemli degilmi

2 yıl önce

GhostAlexMercer
GhostAlexMercer

Ehm.. for what.. literally..

1 yıl önce

Resul-

Gece onemlidir dedim yanlis diyor kim sorumlu bu sacmaliktan allah askina sifatlarda bile 5 tane hata yaptim hepsi dogru olmasina rgmen aradan 1 yil gecmis hala hatayi duzelten 1 kisi bile yok. duolingo ekibine mail atmak zorundamiyim. ne zaman bu siteye girsem geriliyorum

1 yıl önce

Yusra.kedi.01

Ordaki kelimenin anlamı gerekli..

1 yıl önce

mehmettkar

gerekiyor a* olmalı işte cıldırtınız bizi

1 yıl önce

BurcinDinc1

Ha night ha nights ne farkederki yaa bide the yerine veew diyor

8 ay önce

gizemgmel

Ulan bi s takısı yüzünden kaybettik iyimi

1 ay önce