"She writes in the newspaper."

Traducere:Ea scrie în ziar.

acum 4 ani

4 comentarii


Daneskovici

Nu merge si "ea scrie in ziarul" ?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu, în română este greșit ”Ea scrie în ziarul.”, iar în engleză ar fi greșit ”She writes in newspaper.”

Era articulat doar dacă aveam ceva după, de exemplu ”în ziarul acesta”, ”în ziarul tău”, ”în ziarul de mâine”, altfel nu avem de ce să-l articulăm.

acum 4 ani

valea.jalba

atunc, de ce se scrie in engleza articolul the, daca nu se ia in consideratie la citit?

acum 3 ani

Looke116

Pentru ca daca ar fi sa zicem ,,cats" inseamna ,,pisici" daca ar fi ,,the cats" inseamna pisicile.

Sper ca te-am ajutat.

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.