1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She writes in the newspaper."

"She writes in the newspaper."

Traducere:Ea scrie în ziar.

June 29, 2014

4 comentarii


Daneskovici

Nu merge si "ea scrie in ziarul" ?


fantomitzah

Nu, în română este greșit ”Ea scrie în ziarul.”, iar în engleză ar fi greșit ”She writes in newspaper.”

Era articulat doar dacă aveam ceva după, de exemplu ”în ziarul acesta”, ”în ziarul tău”, ”în ziarul de mâine”, altfel nu avem de ce să-l articulăm.


valea.jalba

atunc, de ce se scrie in engleza articolul the, daca nu se ia in consideratie la citit?


Looke116

Pentru ca daca ar fi sa zicem ,,cats" inseamna ,,pisici" daca ar fi ,,the cats" inseamna pisicile.

Sper ca te-am ajutat.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.