"Ders din hakkındadır."

Çeviri:The class is about religion.

4 yıl önce

17 Yorum


HakanAslan5

lecture'ı class ve lesson dan ayıran fark nedir?

4 yıl önce

Viforvendetta

Kullanım farklılıkları var
Araştırdım ama kimse şöyle farkı var falan demiyor.
sadece kullanımlarına örnekler verilmiş

bugünkü dersimiz denildiğinde "lesson"
dersten sonra dendiğinde "class"
üniversitelerde "lesson" yerine "lecture"
gibi kullanımlar

kaynak: http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=81683

4 yıl önce

Simsorut
SimsorutPlus

Bir de course var, bu da biraz farklı. İki tanım:
a series of classes about a particular subject in a school
a program of instruction, as in a college or university

4 yıl önce

dreamer_88

"The lesson is about the religion" neden olmuyor. Orada dinden bahsederken belli bir dinden bahsediliyor

4 yıl önce

AmmarAliAmmar

The lesson is about the religion kabul edilmedi saçmalık siyasiler uyumamali

4 yıl önce

ozkaynakm

Course da geçerli olmalı düşüncesindeyim.

3 yıl önce

aatayelik2

Lecture is about religion kabul edilmedi bu THE lar bu kadar mı önemli

3 yıl önce

SevgiDoan3

"The course" kabul etmedi

3 yıl önce

ramazandursun

Özgürlük konusu oldummu mangalda kül bırakmazsınız. Ama kafaların içi örümcek bağlamış çünkü boş. Çatlasanızda patlasanızda kapanmayacak. Hatta yenileri açılacak. Öğrenci sayıları artacak. Sizde alışın artık. Özgürlük denen şey pratikte böyle oluyor.

1 yıl önce

naideopur

Ogrencilerin tercih edecek okul kalmayip imamhatipe gitmesi gibi mi? Her sekilde karma egitimden yanayim

10 ay önce

ramazandursun

Çarpıtmayın lütfen demek istediğim bu değil. Demek istediğim herkez istediği okula gidebilmeli devlet bunun önünü açmalı. Devletin işi bu çünkü, insanları bir kalıba sokmaya çalışmak değil. Bunu kim yapıyorsa sonuna kadar karşısındayım. Eğer öğrenci yer kalmadığı için imam hatibe alınıyorsa, ve bundan rahatsızsa burada devletin ayıbı sözle kapanmaz. Bunun mazereti olamaz. Bir an önce alternatif okullar açılmalı.

10 ay önce

BMelikb

Class neden? Lesson daha mantıklı olsa gerek

8 ay önce

onur143403

Arkadaşlar aklıma bisey takıldı öğrendiğimiz american mi yoksa british ingilizce mi???

6 ay önce

epack1807
epack1807

Amerikan

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.