"Kedi sütten hoşlanır."

Çeviri:The cat likes milk.

4 yıl önce

35 Yorum


basakk_25

Neden like degil de likes ??

3 yıl önce

Zmrt947865

Merhabalar #

Like = sevmek fiili.

Peki ya likes?

I, we, you, they de LİKE

she, he, it de ise LİKES kullanılır.

Yani sonuna ~s, yada ~es takısı gelir.

Başarılar :))

<h1>YağmurunKalbi</h1>
1 yıl önce

Talha-Mehmet

Çünkü 3. tekil kişilerde -s yada -es takısı gelir

3 yıl önce

irem133739

Bende anlamadim

3 ay önce

Abdullah815531

Tek kedi olduğu için yani tekil

3 ay önce

superhero26

The cat likes a milk. kabul etmiyor?

3 yıl önce

Zmrt947865

Merhabalar #

"a" harfinin koyulmamasının nedeni nedir?

Çünkü,

a=bir
demektir....

O zaman anlamımız

"Kedi bir sütten hoşlanır"

olur.

Oysa ki bizden istenen

" Kedi sütten hoşlanır "

dır...

Başarılar :)

<h1>YağmurunKalbi</h1>
1 yıl önce

Aaytek

loves desek olmuyormu

4 yıl önce

Viforvendetta

loves daha belirgin bir "hoşlanmak" yani "sevgi" anlamında kullanılıyor.
"the cat loves me" gibi.
"the cat likes me" de olabilir ama love biraz daha "sevgi bağı" yüksek

yani cansız varlığa love kullanmak biraz garip oluyor

4 yıl önce

Aaytek

teşekkürler

4 yıl önce

Fatihcrs

''the cat likes from the milk'' neden olmuyor?

4 yıl önce

Umutcan13

Enjoy neden olmuyor çok saçma

4 yıl önce

ssddkkaaeerr

Neden like olmuyo

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Geniş zamanda özne he, she, it ise s takısı gelir ama I, you, we, they ise gelmez.

4 yıl önce

hayal123

Like s neden koyduk

4 yıl önce

One_Direction17

ama ben 'the cat like the milk' dedim neden olmadı. hoşlanır ın altında like yazıyodu.

4 yıl önce

Talha-Mehmet

-s yada -es takısı koyman lazım

3 yıl önce

TurgutMaras

Bilmediğimiz kelimenin altına alternatifler çıkıyordu bunda çıkmadı.

4 yıl önce

Talha-Mehmet

Çünkü bu test

3 yıl önce

kaan144241

Ben the cat enjoys milk dedim neden olmadi ? Enjoy=hoslanmak Like=begenmek

sevmek degil mi ?

lütfen açıklayın

4 yıl önce

Ibrahimzel1

Neden like degil likes

4 yıl önce

Talha-Mehmet

Enjoy neden olmuyor enjoy hoşlanmak demek

3 yıl önce

burcuyazgann

enjoy un olmaması saçma bir neden.

3 yıl önce

DarkKnightBurak

The cat likes milk sütten süt .yazdım olmdı nası iş laaaağğ

3 yıl önce

delallkaya

ben keens on denedim bir fikri olan var mı?

3 yıl önce

albatross_od

Enjoy daha çok bir şeyi "yapmaktan" hoşlanmak, ondan keyif almak anlamında kullanılıyor bildiğim kadarıyla.

3 yıl önce

mustafa920564

Please. ..understand me......I speak ....

2 yıl önce

ArdaBender

niye enjoys olmaz

1 yıl önce

yeim635501

The cat like milk dedim niye olmadı

1 yıl önce

nurhanur

Telaffuzda kediye neden ket değilde siet diyor acaba sadece benmi öyle anlıyorum.Kimse bahsetmemiş..Yoksa ben yanlışmı biliyorum.

1 yıl önce

COOLGIRL944197

He she it oznelerinde -s takisi gelir

10 ay önce

Tunahant8

"the milk" neden olmuyor yahu

6 ay önce

Koeroglu

The elephants walks yazdim "s" yuzunden yanlis dedi The cats likes... olcak diyo ???

5 ay önce

Woodeland

Neden "the cat likes from milk" olmaz 'teşekkürler

1 ay önce

izol494

Like is dedim likes dedi ne fark var

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.