"Elefanții sunt animale."

Traducere:Elephants are animals.

June 29, 2014

9 comentarii
Această discuție este blocată.


AlinaAlina997422

The elephants era corect


AlinaNicol3

Nu prea mam prins ce a vrut sa spuna gianlucasa881920


ILOVEJAPAN.ro

Poate nu te-ai prins ca "mam" are cratima (*m-am)


Nadejda733879

Pai nui corect .. elefantii.. inseamna the elephants.. nu?


petrulesan

Să-mi spună cineva cand se pune ,,the''


alessia2344

"the" se pune cand se refere la acel/a... (ex: broasca, elefantul, cainele) articolul hotarat se scrie in engleza "the" dar in fata cuvantului. Sper ca te-am ajutat : )


CristinaAr405517

Când este articulat. Cum ar fi "the cats" =pisicile sau "the dog" =câinele


Ana272020

Cand substantivul determinat este cu accent


Alin163518

-/$^$^$/&$&/!/!""""!&/&/!/&/&/&/&/!/!&//*

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.