1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Elefanții sunt animale."

"Elefanții sunt animale."

Traducere:Elephants are animals.

June 29, 2014

8 comentarii


AlinaNicol3

Nu prea mam prins ce a vrut sa spuna gianlucasa881920


ILOVEJAPAN.ro

Poate nu te-ai prins ca "mam" are cratima (*m-am)


petrulesan

Să-mi spună cineva cand se pune ,,the''


BalanAless

"the" se pune cand se refere la acel/a... (ex: broasca, elefantul, cainele) articolul hotarat se scrie in engleza "the" dar in fata cuvantului. Sper ca te-am ajutat : )


CristinaAr405517

Când este articulat. Cum ar fi "the cats" =pisicile sau "the dog" =câinele


Alin163518

-/$^$^$/&$&/!/!""""!&/&/!/&/&/&/&/!/!&//*


Nadejda733879

Pai nui corect .. elefantii.. inseamna the elephants.. nu?


AlinaAlina997422

The elephants era corect

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.