"Bizim çok zamanımız yok."

Çeviri:We do not have much time.

4 yıl önce

11 Yorum


izolas

we have not much times neden olmuyor

4 yıl önce

Cemkalender

We haven't dan sonra bir fiil olmali (gotten) V3

1 ay önce

Neslihan44

much yerine very yazdım neden kabul etmedi

4 yıl önce

leyla602916

We have not got much time . Neden kabul etmedi

2 yıl önce

Cemkalender

V3 gotten

1 ay önce

Student3.0

we have no much time. neden olmadı?

4 yıl önce

Viforvendetta

"no" = "hiç" anlamını katar.
there are "not any" pencils = there are "no" pencils = "hiç kalem yok"

yukarıdaki cümlede "much" olduğu için
"hiç fazla zamanımız yok" gibi bir anlam oluyor(hiç+çok = çelişki)

we have no money = we don't have any money
i have no mana = we don't have any mana
i want 'no'body = i do not want 'any'body = hiç kimseyi istemiyorum

yani bu konuyu no vs any olarak anlamalısın.
olumsuz cümlede "hiç" = "any"
olumlu cümlede" hiç" = "no"

yanlışım varsa düzeltin.

4 yıl önce

altunufuk

Viforvendetta'nın dediklerine ilaveten 'no much'ın hiç kullanımı yokken. not much bir cevap olarak kulanabilir. Örneğin;

+What's up? //Naber?

-Not much. //Aynı, bir değişiklik yok, bir numara yok gibi anlamlarda.

4 yıl önce

EVK112

Much yerine too olmuyo mu

2 yıl önce

SonerGnl

"we don't have too much time"'ı kabul etmesi gerekirdi bence.

1 yıl önce

Esra815669

Ya boyle saçmalık mı olur we do not have diye off

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.