"The cat is not mine."

Çeviri:Kedi benim değil.

June 29, 2014

64 Yorum


chalacli

Bu kedi benim değil diyemez miyim? The ile belirmiş zaten. Bu kedi diyor.

July 1, 2014

Selcen_Ozturk

"this cat" olmasi lazim

July 9, 2014

MehmetAliU1

My ve mine farkı nedir acaba

July 12, 2014

Selcen_Ozturk

my sifattir ondan sonra bir nesne gelir, mine ise nesnenin yerini tutar (zamir) https://www.duolingo.com/comment/2078180

July 12, 2014

Tanyildizi

Dualingo turkce bolumundeki Selcen sorusu sizin isminiz mi?

July 13, 2018

Osman912483

My benim - mine benimki

June 17, 2018

tkutucu

My benim anlaminda ama gelecek zaman ve ya phrepotion olarak kullanilan mine farkli ama ikisi de ayni anlamda oluyor mantiken bu ingilizcenin kurali

March 29, 2016

AliOsmanKSE

aynen

December 31, 2016

happiness178288

my benim demek mine ise benimki demek

July 8, 2017

huriyim27

ama the ile belirtmiş

April 26, 2015

EsarTR

Bu kedi benim değil olması için "This cat is not Mine" olması gerekir

December 1, 2015

col144

olm mine mayın demek değilmi ben kedi mayına bastı dedim

August 12, 2016

EbubekirAk16

şwlkmejteprıj edwefı

December 28, 2017

SevketNari

hahaha

February 21, 2018

MetinAydinn

Sende haklısın kendince :D:D

July 24, 2018

Ekrem360837

Diyemiz çünkü cümlede "this" yani "bu " kelimesi yok.Bundan dolayı senin cevabın yanlış olur.

July 16, 2019

yavuzPRO

Kedi benim değil. denilir

November 13, 2016

AliOsmanKSE

bence de this cat

December 31, 2016

brahimHali5

Benim kedim değil olmuyor mu?

June 29, 2014

Viforvendetta

"not my cat"

June 29, 2014

KerimAkoval

o kedi bir mayın degil :D

November 8, 2015

melike457303

o cümleye nasıl ulaştın asdsaf

August 29, 2017

Burak341822

"The horses are not ours" = atlar bizim değil. Bu cümle "sahiplik sorularında" çıktı. Bu cümlenin "The cat are not mine" olması gerekmiyormu?

December 21, 2018

Enlprck

O kedi benim degil yazdim yanlis dedi . Sanirim that olsaydi the yerine o zaman olurdu

December 7, 2014

kasap046

kedi benim kedim değil olmuyor mu?

October 26, 2015

mehmetcelik38

bu kedi benim değil yazmıştım bende olmadı this olmadığı için heralde

October 27, 2015

Bengisu00

o benim kedim değil de aynı şeye geliyo ama yaa

December 2, 2015

emir742744

o benim kedim değil de olabilirdi

December 19, 2015

BatuhanGelen

benim kedim değil desek olmuyomuş yaa ble adalet mi olur

January 18, 2016

ya-5

the ile belirttiği için zaten anların

January 19, 2016

greenbalien

Bu kedi benimki değil? neden olmadı

February 9, 2016

gunp0wd3r

benim kedim değil ile kedi benim değil arasında fark var mı ? Yanlış dedi..

April 6, 2016

sudenazz7

benim kedim değil olmaz mı illa kedi benim değil olmaz mı?

April 7, 2016

gizemnsal

benim kedim değil de aynı şey bence ???

April 13, 2016

tuecindir

kedi benim değil demek ingilizcenin yarısıdır.

April 16, 2016

ServetKaya5

Cok yorma kafayi. Ingilizce iste

July 9, 2016

esma993770

Ben bizimki ile benimi karıştırdım

July 12, 2016

Thetson

Benim kedim değil dedim kabul etmedi

August 6, 2016

Strkey

Mine=maden demek değil mi ? :D

August 27, 2016

a-m-j

'KEDİ BENİM DEĞİL'

Neden yanlış? Anlayamıyorum.

August 30, 2016

incikin_

Cevabınız doğru görünüyor.

August 30, 2016

greenterror

''Kedi benimki değil'' diye çevirdiğimiz de bir kedisi olduğu fakat o kedinin onun olmadığı anlamı çıkıyor.

September 8, 2016

angel.62

kedi benim ki değil olmucak mı ?

October 13, 2016

AynurKaras

Kedi benim degil dedim olmadi neden ya off!?

October 23, 2016

mirhat12

the terimi bu anlamına geliyo niye yanlış diyo ki anlamadım

November 28, 2016

Feyza220528

Seslendiren kisinin ne dedigi belli olmuyo

January 9, 2017

Defnedenizolivia

Benim kedim değil de kabul edilemez mi

January 11, 2017

sametdinc2

böyle sorunun allah belasını versin

January 24, 2017

serkancendik

benim kedim değil dedim :S neden hata verdi

August 1, 2017

ozo1234

o kedi benim değil neden yanlış görünüyor ?

August 7, 2017

yakuza123

Benim kedim değil niye diyemiyorum?

August 22, 2017

dilek619731

Bb

November 29, 2017

sonmezzsafak

Benim kedim değil yazdım kabul etmedi

March 1, 2018

suden388194

Ne kadar ahmakça

July 18, 2018

Kaankrcn35

Bir sorum var My - benim I am - benim Mine - benim Bunların anlamları kullanim yerleri neye göre değişir ?

December 1, 2018

Elif753026

Mine yerine main yazdım kabul etmedi. Çok gıcık.

:( >:(

January 28, 2019

Elif753026

Mine yerine yanlışlıkla main yazdım kabul etmedi. Çok gıcık.

January 28, 2019

Mina273288

Peki kedi benimki değil demek istesek nasıl söyliycez

February 4, 2019

kbra273989

Kediler benim değil olmaz mı

May 31, 2019

eyda691143

"Kedi benim değildir" olması gerekmiyor muydu ?

August 4, 2019

feyzakesme

Doğru yapanlar butonuyum ☺

August 14, 2019

DayancMere

gg

September 8, 2019

KadirPamuk2

Yanlış cevap diyor doğrusu benim dediğim

September 23, 2019

elifkurrttt

Doğru şekilde tercüme etmeme rağmen defalarca reddediyor ve atlıyor o kısmı.

October 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.