1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The cat is not mine."

"The cat is not mine."

Çeviri:Kedi benim değil.

June 29, 2014

82 Yorum


chalacli

Bu kedi benim değil diyemez miyim? The ile belirmiş zaten. Bu kedi diyor.


Selcen_Ozturk

"this cat" olmasi lazim


MehmetAliU1

My ve mine farkı nedir acaba


Selcen_Ozturk

my sifattir ondan sonra bir nesne gelir, mine ise nesnenin yerini tutar (zamir) https://www.duolingo.com/comment/2078180


umutmadarc

Benim kedim degil dersek yanlis olur mu


Rose343196

Herhalde olur bilmem


Osman912483

My benim - mine benimki


tkutucu

My benim anlaminda ama gelecek zaman ve ya phrepotion olarak kullanilan mine farkli ama ikisi de ayni anlamda oluyor mantiken bu ingilizcenin kurali


happiness178288

my benim demek mine ise benimki demek


huriyim27

ama the ile belirtmiş


SuDuru4

Ben öğretmen gibi bilgili olan selcen'in yorumlarını dikkate alıyorum ve öyle çalışıp not tutuyorum


EsarTR

Bu kedi benim değil olması için "This cat is not Mine" olması gerekir


col144

olm mine mayın demek değilmi ben kedi mayına bastı dedim


MetinAydinn

Sende haklısın kendince :D:D


yavuzPRO

Kedi benim değil. denilir


Ekrem360837

Diyemiz çünkü cümlede "this" yani "bu " kelimesi yok.Bundan dolayı senin cevabın yanlış olur.


gry.yerli

Hayır kedi derken kendi kedisinden bahsediyo gördüğü kedi yi ilk defa görmüş kendi kedisini tanıdıkları için the yı kullanıyolar.


brahimHali5

Benim kedim değil olmuyor mu?


KerimAkoval

o kedi bir mayın degil :D


melike457303

o cümleye nasıl ulaştın asdsaf


Burak341822

"The horses are not ours" = atlar bizim değil. Bu cümle "sahiplik sorularında" çıktı. Bu cümlenin "The cat are not mine" olması gerekmiyormu?


Enlprck

O kedi benim degil yazdim yanlis dedi . Sanirim that olsaydi the yerine o zaman olurdu


SinanDemir812565

Atlar yani çoğul olduğu için are. Burada sadece kedi demiş, kediler olsaydı haklıydınız. Am-is-are önemli bir konu


kasap046

kedi benim kedim değil olmuyor mu?


mehmetcelik38

bu kedi benim değil yazmıştım bende olmadı this olmadığı için heralde


Bengisu00

o benim kedim değil de aynı şeye geliyo ama yaa


Emir_FerhanA

o benim kedim değil de olabilirdi


BatuhanGelen

benim kedim değil desek olmuyomuş yaa ble adalet mi olur


ya-5

the ile belirttiği için zaten anların


greenbalien

Bu kedi benimki değil? neden olmadı


gunp0wd3r

benim kedim değil ile kedi benim değil arasında fark var mı ? Yanlış dedi..


sudenazz7

benim kedim değil olmaz mı illa kedi benim değil olmaz mı?


gizemnsal

benim kedim değil de aynı şey bence ???


tuecindir

kedi benim değil demek ingilizcenin yarısıdır.


ServetKaya5

Cok yorma kafayi. Ingilizce iste


esma993770

Ben bizimki ile benimi karıştırdım


Thetson

Benim kedim değil dedim kabul etmedi


Strkey

Mine=maden demek değil mi ? :D


a-m-j

'KEDİ BENİM DEĞİL'

Neden yanlış? Anlayamıyorum.


incikin_

Cevabınız doğru görünüyor.


greenterror

''Kedi benimki değil'' diye çevirdiğimiz de bir kedisi olduğu fakat o kedinin onun olmadığı anlamı çıkıyor.


angel.62

kedi benim ki değil olmucak mı ?


AynurKaras

Kedi benim degil dedim olmadi neden ya off!?


mirhat12

the terimi bu anlamına geliyo niye yanlış diyo ki anlamadım


Feyza220528

Seslendiren kisinin ne dedigi belli olmuyo


Defnedenizolivia

Benim kedim değil de kabul edilemez mi


sametdinc2

böyle sorunun allah belasını versin


serkancendik

benim kedim değil dedim :S neden hata verdi


ozo1234

o kedi benim değil neden yanlış görünüyor ?


yakuza123

Benim kedim değil niye diyemiyorum?


sonmezzsafak

Benim kedim değil yazdım kabul etmedi


suden388194

Ne kadar ahmakça


Kaankrcn35

Bir sorum var My - benim I am - benim Mine - benim Bunların anlamları kullanim yerleri neye göre değişir ?


Elif753026

Mine yerine main yazdım kabul etmedi. Çok gıcık.

:( >:(


Elif753026

Mine yerine yanlışlıkla main yazdım kabul etmedi. Çok gıcık.


Kerem447

Peki kedi benimki değil demek istesek nasıl söyliycez


kbra273989

Kediler benim değil olmaz mı


eyda691143

"Kedi benim değildir" olması gerekmiyor muydu ?


feyzakesme

Doğru yapanlar butonuyum ☺


KadirPamuk2

Yanlış cevap diyor doğrusu benim dediğim


elifkurrttt

Doğru şekilde tercüme etmeme rağmen defalarca reddediyor ve atlıyor o kısmı.


SadiyeKaya

Benim kedim değil = Kedi benim değil, ???


IsmailMerc3

Aynı cevabı verdiğimiz halde can gitti


Mehmet209935

The cat' s or the cat is aradaki fark nedir


ayse994329

Bence plur boylede


ceren0220

'Değil' kelimesini yanlış yazdığım için yanlış kabul etti ;( hep bunu yaşıyorum ya


-S4LV0-

Abi my la mine okunusu nerdeyse ayni duyarken my geliyor ama dusununce my ne alaka diyorum sesler ya cok benziyor yada uygulamada böyle


MeryemSena560024

SU KEDI KELIMESI DISINDA BAŞKA HAYVANLAR EKLEYIN.KARINCA, PAPAĞAN FILAN RÜYAMDA KEDI GÖRÜP DURUYOM


BurakTatar9

Mine ne demek bilmiyoruz ki


Sedat001903

Kedi yaşıyormu bilen varmı


Hiroshi_Tameda

Sokakta kedi severken kedi senin mi diyenlere sıkça kullandığım bir cümle :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.