"Saturday we find a restaurant in the square."

Fordítás:Szombaton találunk egy éttermet a téren.

4 éve

11 hozzászólás


capali

Miert in?

4 éve

TisztesTA

Mert azt nézik, hogy a tér területében van az étterem. A square négyzetet is jelent, a négyzet is magában és nem.magán foglalhat dolgokat.

4 éve

zetorka

ez milyen mondat? én már most pénteken tudom hogy szombaton találni fogok egy éttermet a téren? ha tudom hogy azon a téren van egy étterem akkor nem kell keresnem és akkor találni se tudok, meg egyáltalán, értelmetlen minden nyelven!!!

4 éve

Kincskereso

türelem, lesz jövő idő :) Szerintem is sántít kicsit a mondat, de itt áll épp egy okos mellettem, szerinte elfogadható a mondat

4 éve

fectroll
fectroll

Ember! Inkább azzal legyél elfoglalva, hogy milyen szinten állsz tudásilag angolból. S akkor most felvilágosítalak: 'Szombaton találunk egy éttermet a téren', egy gondolkodó embernek ez azt jelenti, hogy Sétálunk a téren, s ha megéhezünk eszünk az első étteremben, amit találunk. Jéééé! Megoldódott a gordiuszi csomó...

4 éve

zetorka

erősen gondolkodom de ilyen mondat nincs az élőbeszédben max majd szombaton találni FOGUNK egy éttermet, különben meg

a) ahhoz szólok hozzá amihez akarok, mert ez az internet

b) én se voltam veled paraszt, te se tedd!

4 éve

fectroll
fectroll

Nem paraszt voltam, hanem cinikus, ugyanis az, hogy hozzászólsz az oké. De az, hogy megszólod a tanítási módszert, nem túl okés, és pikírten megszólom. Ám kérlek ne haragudj nyers stílusomért!!!

4 éve

zetorka

nem a tanítási módszert "szóltam meg" hanem egy konkrét mondatot, elég régóta használom a Duo-t, ha nem szeretném ezt a módszert akkor nem használnám ;)

4 éve

fectroll
fectroll

Nyugtáztam :)

4 éve

TthKlmn
TthKlmn

Ha többről van szó akkor éttermek lennének,de mivel csak éttermetirtam akkor az már egyértelmű de itt ez nem járható!

4 hónapja

GerleiIstv

Szombaton keresünk egy éttermet a téren. Mivel "find"=keres (is).

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.