Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben kesinlikle şu versiyonu daha çok sevdim."

Çeviri:I definitely like that version more.

4 yıl önce

8 Yorum


menekshe

sevdim...niye ingilizcede present simple oldu

4 yıl önce

Viforvendetta

galiba kullanımla alakalı
yani biz bu söylemi geçmiş zamanda kullanıyorken yabancılar present tens'te kullanıyor.

4 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Sevdim ve sevmeye devam ediyorum.

1 yıl önce

ssczus
ssczus

Absolutely kullanamaz mıyız?

4 yıl önce

FiratCam1

Definitely I liked more that version kabul olmadı

3 yıl önce

IngilizceSozlugu

Birincisini yapmıştım sevdim yazıyor diye liked yaptım ne saçma şey

1 yıl önce

Levent812210

I really liked neden olmaz?

2 ay önce

Lale205872

Kolay gibi ama çok teknik bir cümle,ilk defa bu cümleyi görüp hatasız yapanlar ingilizceyi çözmüş demektir

1 ay önce