Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim beyaz gömleğim nerede?"

Çeviri:Where is my white shirt?

4 yıl önce

12 Yorum


mahmut51

Is yerine are kullansak ne olur

4 yıl önce

Hcem

Is 3 tekil şahıslarla kullanılır, are ise çoğullarla. Yanı yerine kullanılamaz.

4 yıl önce

mustakime

hangi gömlekten bahsettiğimiz belli işte "my" dedik ya, the ne gerek var

3 yıl önce

CemilKebab

Iki seçenek aynı ve yanlış diyo

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

iki seçeneğin aynı olma ihtimali yok, gözden kaçırdığınız küçük bir fark vardır

4 yıl önce

erdogan6350

The neden kullanilmiyo benim beyaz gomlegim derken bilinen biseyden bahsetmitormu?

4 yıl önce

Hcem

Bende the white shirt yaptım. Neden the kullanamıyoruz?

4 yıl önce

EREKKER

aitlik(my)te the kullanılmaz. .

3 yıl önce

mineozr

The white skirt?? Olmasinlazim sonucta hangi gomlekten bahsettigimiz belli

3 yıl önce

DefneKolay

Ama my dedik zaten. Ayrıca belli bir gömlek olduğunu belirtmemize gerek yok. Ve Gömlek=shirt Etek=skirt

3 yıl önce

SbasYapm

Niye where s takisi aliyor anlamadim

3 yıl önce

Shadow354649

Yav theya da bisey diyo

2 yıl önce