1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "What questions do children h…

"What questions do children have?"

Traducere:Ce întrebări au copiii?

June 29, 2014

19 comentarii


Oana_maria08

"Do" este o parte din Present Simple care este folosit aici


AlexaDjuli

Children e plural si kid singular? Putem folosi children la sigular ?


fantomitzah

Ce legătură are singularul ”kid” cu această propoziție?

Nu, pluralul este ”children”, iar singularul este ”child”.


fata.albastra

Si atunci kid cand se pune?


fantomitzah

Singular: ”child” = ”kid” (= ”copil”)
Plural: ”children” = ”kids” (= ”copii”)
Sunt sinonime, le poți interschimba oricând.


icaanisoara

Child este la singular iar children la plural


punct2

Da, este child(copil)


Rodarat

Kid e mai degraba puști (puștiule). Copil este child. Children e pluralul (copii). Deci nu putem folosi children la singular :)


BudacEmile

La mine erau aranjate in ordine unul după altul


liviu777451

Deci cum să scriu corect, are cineva varianta corectă?


DanielMiho2

Palora de la clubul meu este V87PAU!!!!!


cornelia274904

Vorbeșteașa de repede. Nu reușesc să înteleg cum se pronunță corect ,,questions"


Florentina49886

What questions do the children have? De ce nu este bine?


GutanuDani

De ce nu e scris What questions have children? Care e problema voastră de a scrie așa?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.