"What questions do children have?"

Traducere:Ce întrebări au copiii?

June 29, 2014

16 comentarii


MirelaMiha17

Ce rol are "do" ?

October 22, 2016

DanielMiho2

Palora de la clubul meu este V87PAU!!!!!

January 31, 2017

LioneaPoti

Ce rol are do ?

September 20, 2018

AlexaDjuli

Children e plural si kid singular? Putem folosi children la sigular ?

June 29, 2014

fantomitzah

Ce legătură are singularul ”kid” cu această propoziție?

Nu, pluralul este ”children”, iar singularul este ”child”.

June 29, 2014

fata.albastra

Si atunci kid cand se pune?

August 17, 2014

fantomitzah

Singular: ”child” = ”kid” (= ”copil”)
Plural: ”children” = ”kids” (= ”copii”)
Sunt sinonime, le poți interschimba oricând.

August 17, 2014

icaanisoara

Child este la singular iar children la plural

December 15, 2018

BotaTimeea

Da

January 9, 2018

dede44308

Nu

August 24, 2018

punct2

Da, este child(copil)

February 20, 2019

BudacEmile

La mine erau aranjate in ordine unul după altul

November 21, 2017

Bogdan75681

Inseamna ca tu furi curent

May 8, 2018

Ionut585036

:))

August 30, 2018

liviu777451

Deci cum să scriu corect, are cineva varianta corectă?

June 19, 2019

Miruna105782

E incorecta propozitia!!

July 27, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.