"Whydoyoualwayschangethesubject?"

Tłumaczenie:Dlaczego zawsze zmieniasz temat?

4 lata temu

9 komentarzy


bizz1one

Dlaczego zdanie "Dlaczego zawsze zmieniasz przedmiot?" nie jest poprawne?

2 lata temu

aro_77

Czy "ciągle" zamiast "zawsze" nie jest poprawne tutaj także?

3 lata temu

Draco_Potter

sens zdania byłby chyba ten sam, ale 'ciągle' to jest 'non-stop'

3 lata temu

buskes76

"zawsze" - m. in. "always" / "ciągle" - m. in. "still" / a "non-stop" - (przysłówki) bez końca, nieprzerwanie, (+ ew przymiotniki) nieprzerwany, bezpostojowy, bezpośredni

2 lata temu

Micha275858

Temat, obraz?

8 miesięcy temu

hanna.zgra

"Dlaczego wciąż zmieniasz temat"-dlaczego jest źle?Jaka jest różnica pomiędzy wciąż a zawsze?

2 lata temu

Alexso5552

Dlaczego: "subject"=przedmiot TO DLACZEGO NIE ZALICZA!?!?

1 rok temu

hanna.zgra

czy wciąż i zawsze ma inne znaczenie ?

4 miesiące temu

TEAMPudzia

"dlaczego ty zawsze zmieniasz temat" nie jest poprawnie?

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.