1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not believe in the exis…

"I do not believe in the existence of this animal."

Çeviri:Ben bu hayvanın varlığına inanmıyorum.

June 29, 2014

15 Yorum


AkinCelik

Var olduğuna ve varlığına aynı anlamlara geliyor.Var olduğu yazdım kabul etmedi.

June 29, 2014

Viforvendetta

eklenmemiştir report.

June 29, 2014

selcukermaya

:) Komik bir cümle daha. "Ben bu hayvanın varlığına inanmıyorum." ile "Ben bu hayvanın var olduğuna inanmıyorum." arasındaki fark nedir :) ?

October 28, 2014

mehmetbagli

:) Olur öyle bedava uygulama hepimiz katkı sunalım gelişsin artistlik niye :) ?

March 16, 2017

hemid17

Var olmak bir fiil ama orda varlik kelimesi oldugu icin varligina daha doru in the be existence olsaydi olurd

August 6, 2017

enes1406

in the neden kullanilmis

July 6, 2016

thebeyza4

"believe in something" bir şeye inanmak anlamında kullanılır, 'believe in' kalıptır.

August 16, 2017

Yusufunay

bu cümledeki şimdiki zaman eki nedir? gösterebilecek olan var mı?

July 21, 2016

doga555

bu hayvanın var olduğuna inanmıyorum yazdım kabul etmedi... bir an önce düzeltilsin lütfen

October 1, 2016

hemid17

Var olmak filldir varlik isim yani in the existence varligina demetir in the be existence olsaydi var duguna olurdu

August 6, 2017

DenizKama

Selcuk Ermaya'ya: Türkçe de senin yazdığın her iki cümle de aynı manaya gelir ve aynı şeyi anlatır, bu doğru ancak İngilizce'de her iki cümle ayrı kelimelerin kullanımına ihtiyaç duyar. Varlık için 'Existence' kullanmak gerekirken, Var olmak için 'To be Exist' kullanılır. Cümlede gülünecek komik olan birşey olsa keşke de herkes gülse inan bende isterdim. Cümlenin sonunda kullanılan 'Duruyor' kelimesini 'Duriy' şeklinde şivesel kullanımla yazsalardı o zaman cümle belki bir espriye sahip olurdu ama kullanmadığına göre cümle komik değil.

March 5, 2017

yamurelebi0

In the neden kullanilmis

September 4, 2016

MoonUnique

neden 'in the' existence? 'in the' kullanımını anlayamadım.

October 11, 2016

ipekercan21

Bu hayvanın varlığın"a" daki 'a' anlamında, belirtmek için kullanılmış yani

July 1, 2017

Mustafazgk

"bu" koymasak olma mi

June 29, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.