Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"All three measures"

Çeviri:Üç ölçünün hepsi

4 yıl önce

11 Yorum


karizantem

Bazen gereksiz yere saçma cümle kurulup kafamız allak pullak oluyor...

3 yıl önce

baki_karakus

üç ölçünün tümü kabul etmedi

4 yıl önce

hayrettin.3

ben de aynı cevabı verdim,olmadı.yanıt bekliyorum.

4 yıl önce

Emrahmys

nasıl bir senaryo sonucu bu cümleye ulaşıldığını gerçekten merak ettim. cümleyi ekleyen arkadaşı tebrik eder devamsızlığını dilerim...

3 yıl önce

Murat-TRK

"Hepsi Üç Ölçü" olmadı rapor etmekte tereddüt ettim... Yani bunu "hepi topu üç ölçü" anlamında "Hepsi Üç Ölçü" şeklinde kullanılabilir miyiz

3 yıl önce

ugurcansayan

"Hepsi üç ölçü." dediğinizde cümle kurmuş oluyorsunuz. "All three measures" ise yüklem (verb) bulundurmadığı için cümle sayılmıyor.

3 yıl önce

Muratsen4

Aynı zamanda "bütün üç önlem" veya "üç tedbirin hepsi" anlamına gelmiyor mu?

3 yıl önce

nwfnHGR0

"Her üç ölçü" kabul.

9 ay önce

hseyintun6

üç ülçünün hepsi,üç ölçünün tamamı soruyor yanıt aynı. ama yanlış diyor

8 ay önce

osmandede3

Tüm üç ölçüm ile üç ölçünün hepsi aynı anlamda yanı üç kez ölçüm yapılmış tümü veye hepsi ama kabul edilmiyor. Sorularımıza veya bildirimlerimize cevap veren yok. Biz bizeyiz gibi

8 ay önce

WRXSTI2.5

"Üç ölünün tümü " yazdım, kabul etti ;-)

8 ay önce