1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "The response is different."

"The response is different."

الترجمة:الرد مختلف.

June 29, 2014

12 تعليقًا


jasyousef

هل يمكن ان تكون response بمعنى استجابة ايضا ؟


e-nawar

نعم يمكن.


AmaniAlmkt

مش ممكن تكون response =ردة الفعل


moussabalq

response n. إجابة, رد, جواب, استجابة, ترانيم, رد فعل


mousa14031

الرد مختلف The response is different


simoun17

الاجابة مختلفة.


mousa14031

قروب للاضافة 0531413378


Raghad669277

طيب انا كتبت الرد مختلف وكتبلولي ترجمة اخرى نفس الجملة


khalid1234567890

انا كاتب الرد مختلف البرامج عمل لي تصحيح تاني بنفس ترجمة اللي كاتبة انا


eng.IslamHassan

كاتب الإجابة صح و بيقولي خطأ انا كاتب ( الرد مختلف)


OmarTarik2

ماهو جمع response ؟

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.