"The response is different."

الترجمة:الرد مختلف.

June 29, 2014

12 تعليقًا


jasyousef

هل يمكن ان تكون response بمعنى استجابة ايضا ؟

June 29, 2014

e-nawar

نعم يمكن.

June 30, 2014

AmaniAlmkt

مش ممكن تكون response =ردة الفعل

October 17, 2015

moussabalq

response n. إجابة, رد, جواب, استجابة, ترانيم, رد فعل

July 2, 2016

mousa14031

الرد مختلف The response is different

January 10, 2016

simoun17

الاجابة مختلفة.

March 19, 2016

mousa14031

قروب للاضافة 0531413378

March 21, 2016

Raghad669277

طيب انا كتبت الرد مختلف وكتبلولي ترجمة اخرى نفس الجملة

November 19, 2016

khalid1234567890

انا كاتب الرد مختلف البرامج عمل لي تصحيح تاني بنفس ترجمة اللي كاتبة انا

November 25, 2016

eng.IslamHassan

كاتب الإجابة صح و بيقولي خطأ انا كاتب ( الرد مختلف)

July 30, 2017

alaaahoo

شكرا

January 15, 2018

OmarTarik2

ماهو جمع response ؟

August 24, 2018
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.