دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"The response is different."

الترجمة:الرد مختلف.

منذ 4 سنوات

12 تعليقًا


jasyousef

هل يمكن ان تكون response بمعنى استجابة ايضا ؟

منذ 4 سنوات

e-nawar
e-nawar

نعم يمكن.

منذ 4 سنوات

AmaniAlmkt

مش ممكن تكون response =ردة الفعل

منذ سنتين

moussabalq

response n. إجابة, رد, جواب, استجابة, ترانيم, رد فعل

منذ سنتين

mousa14031

الرد مختلف The response is different

منذ سنتين

simoun17

الاجابة مختلفة.

منذ سنتين

mousa14031

قروب للاضافة 0531413378

منذ سنتين

Raghad669277

طيب انا كتبت الرد مختلف وكتبلولي ترجمة اخرى نفس الجملة

منذ سنة واحدة

khalid1234567890

انا كاتب الرد مختلف البرامج عمل لي تصحيح تاني بنفس ترجمة اللي كاتبة انا

منذ سنة واحدة

eng.IslamHassan

كاتب الإجابة صح و بيقولي خطأ انا كاتب ( الرد مختلف)

منذ سنة واحدة

alaaahoo

شكرا

منذ 8 أشهر

OmarTarik2

ماهو جمع response ؟

منذ 3 أسابيع