Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We will have died without your help."

Çeviri:Biz sizin yardımınız olmadan ölmüş olacağız.

4 yıl önce

18 Yorum


KomutanLOGAR69

Cümleler kaliteli olmaya başladı teşekkürler duolingo

2 yıl önce

amaneden

Ölmüş olacağız şeklinde bitmesi yanlış. Yardımın olmasaydı ölmüş olacaktık yada ölürdük şeklinde bitmeli

3 yıl önce

uzunoguz

Fakat kalıp olarak gelecekte gerçekleşmesi beklenen bir olaydan bahsediliyor. "Yardımınız olmasaydı" kelimeleri geçmişte edilen bir yardımdan bahsediyor. Fakat burada edilmesi beklenen bir yardımdan söz ediliyor. "Ölürdük" kelimesi de geçmiş zamanı ifade eden bir kelimedir.

2 yıl önce

aaaa439933

Cümleler psikolojiye çok iyi geliyor müthiş

1 yıl önce

Aatrox94

Bozukluk yoktur, kalıp doğru. We would have died without your help deseydi sizin yardımınız olmasaydı ölmüş olurduk olurdu çok kullanılmayan bir kalıp kafanızı takmayın

2 yıl önce

TuranKST

Yani kisacasi intihar edecegiz diyor bu cumlede

3 ay önce

Elodelo85

Buda çok saçma

8 ay önce

ercanberber

Doğrusu "sizin yardımınız olmazsa ölmüş olacağız. " Daha da türkçeleştirirsek "Sizin yardımınız olmazsa ölürüz."

7 ay önce

aytenalpha

Bu soruyu degistirin please

4 ay önce

aytenalpha

I do not like this question please change this question

4 ay önce

MuratYnn

Anlam olarak saçma, kalıp vs. öğretmeye çalışıyorsunuz tamam ama biraz anlam da olsa keşke

1 ay önce

baki_karakus

yardımın olmaksızın ölmüş olacağız dedim kabul etmedi. rapor edildi

4 yıl önce

idil448298

Yardımınız olmasa ölmüş olacaktık kabul edilmedi

3 yıl önce

uzunoguz

Kalıp olarak "gelecek" ifade edildiği için "olacaktık" olmaz. Çünkü geçmişten bahsetmiş olursunuz.

2 yıl önce

SabaBenzer
SabaBenzer

Yardim etmezsen biz ölmüş olacağız olmaz mı

2 yıl önce

soegnual

Cümle yanlış. Türkçeniz veya programın Türkçesi iyi değilse ingilizce(veya herhangi bir yabancı dil) öğrenemezsiniz.

1 yıl önce

Mentalist-mengus

Anlatim bozuklugu var sanki.Yardımın olmadan nereden geciyor.Senin yardiminla ölmüş olacagiz dese bu seferde yüzünden demesi lazim.tam olarak anlayamadim ben bunu

3 yıl önce

uzunoguz

Şöyle açıklayabilirim belki: Birinin size bir konuda ihtiyacı olması, aksi takdirde ölmesi, kendi kendine hayatta kalamayacak olması durumu. :)

2 yıl önce