"Sen balık yersin."

Çeviri:You eat fish.

4 yıl önce

26 Yorum


ArifEren

Cümle ile ilgili sorun yok yaptım da, bir şey soracağım.Şimdi bunun çevirisi ''Sen balık yersin'' oluyor ya, yani buda geniş anlamda oluyor.Peki birisiyle restorandayız mesela.''Sen balık yersin, bende köfte yerim'' derken de bu kullanılabiliyor mu? Galiba tam anlatamadım dediğimi ama anlarsınız artık.

4 yıl önce

MustafaOBA

Sen balık yiyorsun, Bende köfte yiyorum derken kullanamayız senin dediğin geniş zaman oluyor

4 yıl önce

RukiyeRavz

Bence hakli

4 yıl önce

MakerOs

Türkçede bazen sen balık ye bende köfte dersen yersin yerim falan kullanılıyor ama geniş xamanda değil. Türkçenin bir özelliği sanırım

4 yıl önce

sevgi40345

eats niye olmuyor s geniş zaman yapmıyor muydu

2 yıl önce

Sla434408

S takısı sadece he she it de gelir

5 ay önce

Jenneferha

İng eki getirdim yanlış tamam neden yanlış

2 yıl önce

MeyraaLove

Bence güzel uygulama

2 yıl önce

AsudeAslan

You fish eat niçin olmaz?

2 yıl önce

ercanberber

Sen tavuk yersin çevirisinde "a" harfitarifini zorunlu tutuyor bunda yazınca kabul etmiyor bunun sebebi var mı

1 yıl önce

Tahir751473

Eat la fish in yerlerini yanlış yaptım?

1 yıl önce

Arda225683

Nasıl oluyor yav

1 yıl önce

Kadirahin17

Ing eki neden gelmiyor ? Ayni cümlede ben balık yerimde de I eating fish Diyebilirmiyiz ?

2 yıl önce

songul494281

Yardım istiyoruuum

1 yıl önce

rdemir09

Ben biraz yeni oldugum icin soru biraz basit gelebilir. Brn cumleyi you eat a fish diye cevirdim a niye gelmiyo burda

4 yıl önce

Mehtapzuur

A denildigi zaman bir anlamini taşıyor. A fish denilirse bir balik demis olursun. Soruda bir balik yazmiyo oyuzden. :)

3 yıl önce

caner1992

Farklı bir alıştirmanin altinda satilabilen isimler tek basina kullanilmaz a an the few my your gibi bazi kelimelerle kullanilir yazmistiniz simdi neden tek kullanimis

3 yıl önce

feneryum023

You are da olmazmı

3 yıl önce

MlpR1

Sen balik yersin diyoya simdi onun ingilozcesi you fish eat degil you eat fish olucak

2 yıl önce

Furkanavci4

Cok iyiyim az once yukledim 3 seviye ildum

2 yıl önce

Maviirinle

Off yanlis

2 yıl önce

aseldemir

.

3 yıl önce

saBabacan1

Bana a ve an 'ın arasındaki farkı kim açıklayabilir

3 yıl önce

Kemalaymaz3

Sonraki kelimenin ilk harfi sesli harf ise (örn: apple) an gelir. Sessiz harf ise (örn: man) a gelir

3 yıl önce

aseldemir

A gelmemesinin sebebi fish canli i varlik oldugu icin. Cansiz varliklarda gelir. A apple . gibi

3 yıl önce

HASAN624947

Ne alaka. Benim bildiğim sayılabilen isimlerden önce kesinlikle a an the gelmeli.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.