"Sen balık yersin."

Çeviri:You eat fish.

4 yıl önce

10 Yorum


ArifEren

Cümle ile ilgili sorun yok yaptım da, bir şey soracağım.Şimdi bunun çevirisi ''Sen balık yersin'' oluyor ya, yani buda geniş anlamda oluyor.Peki birisiyle restorandayız mesela.''Sen balık yersin, bende köfte yerim'' derken de bu kullanılabiliyor mu? Galiba tam anlatamadım dediğimi ama anlarsınız artık.

4 yıl önce

MustafaOBA

Sen balık yiyorsun, Bende köfte yiyorum derken kullanamayız senin dediğin geniş zaman oluyor

4 yıl önce

sevgi40345

eats niye olmuyor s geniş zaman yapmıyor muydu

3 yıl önce

Sla434408

S takısı sadece he she it de gelir

6 ay önce

Jenneferha

İng eki getirdim yanlış tamam neden yanlış

2 yıl önce

MeyraaLove

Bence güzel uygulama

2 yıl önce

AsudeAslan

You fish eat niçin olmaz?

2 yıl önce

ercanberber

Sen tavuk yersin çevirisinde "a" harfitarifini zorunlu tutuyor bunda yazınca kabul etmiyor bunun sebebi var mı

1 yıl önce

Tahir751473

Eat la fish in yerlerini yanlış yaptım?

1 yıl önce

Arda225683

Nasıl oluyor yav

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.