1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir asır bir yıl değildir."

"Bir asır bir yıl değildir."

Çeviri:A century is not a year.

June 30, 2014

5 Yorum


burcuut42

Ben hiçbir şey anlamadım. A century is not a year cevabına "tüh bu doğru değil" yazdı. Neresi doğru değil acaba

November 29, 2015

mobilse

sistem hatası olmalı :) sizde bir yanlış yok.

February 12, 2016

Tubabl17

A yerine one kullanımı daha doğru değil mi

August 31, 2015

Nazonaz2006

Arkadaşlar benimkini de kabul etmedi

September 13, 2016

nuray379529

Yanliş anlamişsiniz ve yanlis yazmişsiniz

April 10, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.