1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir asır bir yıl değildir."

"Bir asır bir yıl değildir."

Çeviri:A century is not a year.

June 30, 2014

9 Yorum


burcuut42

Ben hiçbir şey anlamadım. A century is not a year cevabına "tüh bu doğru değil" yazdı. Neresi doğru değil acaba


mobilse

sistem hatası olmalı :) sizde bir yanlış yok.


MehmetAliBey7733

Cevabım doğru kabul edilmeliydi tuşuna basın lütfen oyun başlasın


m.eminbey

gün olur asra bedel


Meltem147078

Sistem hatasi, ayni cumleyi yazdim.Alt ve üst ayni. Yine dogru değil yazdi


Salih650036

AYNI ŞEY!!!!!???


BraYldrm896387

Neden genis zamanli bir cumlede is kullandik acaba

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.