Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim eteklerimiz"

Çeviri:Our skirts

4 yıl önce

14 Yorum


nnessrrinn

We neden olmuyor niçin our kullanılıyor

3 yıl önce

b0c3k

We:biz our:bizim demek

3 yıl önce

yakuptr81

Nasıl!!!!!

3 yıl önce

ELF345382

Aynen

6 ay önce

MelihCanYl

Çünkü we biz demek our bizim demek yardımcı olurum inş

3 yıl önce

abdil27

We biz demek ancak our bizim demek

3 yıl önce

ipekkbayrakk

We biz.our bizim demek

3 yıl önce

ELF345382

We biz demek çünkü Our bizim demek He She İt in dediger adlari var bi bak bence

6 ay önce

ELF345382

Okey

6 ay önce

emine730616

Kelimeleri karıştırıyorum mmm

1 yıl önce

nilay190248

Bnde neden we olmaz diyodum saolun arkadaşlar

1 yıl önce

HayrullahK7

Bencede we biz our bizim demek

11 ay önce

Mustafa395134

Bende etek tercumesine dress çıktı :-)

11 ay önce

Zeynep932621

Our bizim demek we biz demek bu yüzdden bizim eteğimiz derken sahiplik anlamında our kullanılır

4 hafta önce