"Bizim eteklerimiz"

Çeviri:Our skirts

4 yıl önce

33 Yorum


nnessrrinn

We neden olmuyor niçin our kullanılıyor

4 yıl önce

b0c3k

We:biz our:bizim demek

4 yıl önce

yakuptr81

Nasıl!!!!!

3 yıl önce

ELF345382

Aynen

8 ay önce

Enur3

Ama bizim ceketlerimiz derken we have diyor eteklere gelince our oluyor o niye?

3 yıl önce

AffanKaanG

We have ... = biz sahibiz ... anlamına geliyor oysa our bizim demek

3 yıl önce

MelihCanYl

Çünkü we biz demek our bizim demek yardımcı olurum inş

3 yıl önce

abdil27

We biz demek ancak our bizim demek

3 yıl önce

ipekkbayrakk

We biz.our bizim demek

3 yıl önce

ELF345382

We biz demek çünkü Our bizim demek He She İt in dediger adlari var bi bak bence

8 ay önce

ELF345382

Okey

8 ay önce

emine730616

Kelimeleri karıştırıyorum mmm

1 yıl önce

nilay190248

Bnde neden we olmaz diyodum saolun arkadaşlar

1 yıl önce

HayrullahK7

Bencede we biz our bizim demek

1 yıl önce

Mustafa395134

Bende etek tercumesine dress çıktı :-)

1 yıl önce

Zeynep932621

Our bizim demek we biz demek bu yüzdden bizim eteğimiz derken sahiplik anlamında our kullanılır

2 ay önce

alsegu
alsegu

Neden ours değilde our

1 ay önce

AslNisaSar

Nasıl

1 yıl önce

cinar61786

Yav dress etek demek degul mi

2 yıl önce

Hanife159172

Dress elbise demek skirt etek demek

1 yıl önce

tnrr

Ayni cevabi yazdim olmadi our skrits dedim bende

3 yıl önce

mehmetseli19

Skirts

3 yıl önce

Polat372245

Skirt yaptım skirtsmiş la

3 yıl önce

M.biyolog

Skirt neden olmuyor?

3 yıl önce

MocoCoco441

Çünkü skirt tekil

1 yıl önce

esraceren123

Bu ne be

3 yıl önce

Yunus.Yaman

''we'' tekil ''our'' çoğul biz ve bizim

3 yıl önce

ipekkbayrakk

İkiside COGUL

3 yıl önce

sila53

cırasırs diyor

3 yıl önce

AliFurkanA2

Yuru lan

3 yıl önce

mehtapkaratepe

we have skirts neden olmuyor

4 yıl önce

Viforvendetta

"bizim eteğimiz var" oluyor öyle.

4 yıl önce

ipekkbayrakk

Aynen

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.