"Bilgi doğrudur."

Çeviri:The information is true.

4 yıl önce

16 Yorum


EgeEgee

"true" yerine "right" olamaz mı? Kabul etmedi...

3 yıl önce

Talha_58

Bu soruyu biri cevaplasa?

3 yıl önce

AMASKARUD
AMASKARUD

bende right dedim fakat right doğru değil, haklı gibi.

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Right sağ demek :D

1 yıl önce

Zeynep7602
Zeynep7602

ayni zamanda 'doğru' yahut 'haklı' anlamına da gelir :)

1 ay önce

hilal___lcy

Knowledge ve information arasindaki fark tam olarak nedir ?

4 yıl önce

Faruk_Kaya

ben yine de anlamadım ne demek istiyor bu resimde açıklarmısınz ?

3 yıl önce

hilal___lcy

Teşekkürler..

4 yıl önce

Sebnemmg

Information dışarıdan toplanan bilgi, knowledge daha önceden toplanmış ve pekiştirilmiş, zihinde yerlesik bilgidir.

1 yıl önce

BraTrk

Moderatorler neden bu kadar ukala

2 yıl önce

abezmez

turist ofisinden "information" alırsın yada kütüphanede araştırma yapar "knowledge" edinirsin which of them is absolutly true ?

1 yıl önce

Fatma478692

Knowledge neden olmadı

3 yıl önce

OlcayOkur

Bende o linkten anlayamadim bir arkadaş anlatırsa süper olur :)

2 yıl önce

DearOfficer

right nasıl doğru olmaz ya?

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Right sağ demek :D

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.