"Is it far from here?"

Çeviri:O buradan uzak mı?

4 yıl önce

6 Yorum


AliGoksel

"O buraya uzak mı" demek lazım. From olmasına rağmen Türkçe'de böyle kullanılır

4 yıl önce

Viforvendetta

Kabul etmesi lazım, etmediyse report.

4 yıl önce

Kerimogluv

"O burdan uzaktamı?" Yanlış olarak kabul edildi..

3 yıl önce

ulast966

o veya orası arasındaki farkı anlatabilirmi birisi çünkü aynı anlam bana göre ikiside.

3 yıl önce

Ropyast

Is it away from here ? Olur mu? Olmasa yada kullanım yanlısı varsa aciklarmisiniz ?

2 yıl önce

TufanUGUR1

Away ile far arasındaki farkları açıklayabilir misiniz?

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.