1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You make a sandwich."

"You make a sandwich."

Fordítás:Készítesz egy szendvicset.

June 30, 2014

8 hozzászólás


Hardnefr

Szendvicset készítel, miért nem jó?


FloraKujbu

Mert ugy tudom, hogy nincs olyan mondat. Szendvicseket keszitesz.


Szabcsi04

Nem magyaros, valamint nem szoktuk így használni.


lilkatinka

miert ön? a you nem te es ti?


Szili2005

Ezek hülyék , készít egy szendvicset mért nem fogadja el ?


Betti490647

mert "you" van ott =te/ti


AttilaVisz

Ez nem kérdőmondat.Ez hibás forditás.


BogiBotos1

IGEN hibás mert elvileg felkiáltó mondat

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.