"You make a sandwich."

Fordítás:Készítesz egy szendvicset.

June 30, 2014

8 hozzászólás

Népszerű témák szerint

Hardnefr

Szendvicset készítel, miért nem jó?

December 1, 2014

FloraKujbu

Mert ugy tudom, hogy nincs olyan mondat. Szendvicseket keszitesz.

March 15, 2015

Szabcsi04

Nem magyaros, valamint nem szoktuk így használni.

May 11, 2016

lilkatinka

miert ön? a you nem te es ti?

June 30, 2014

Szili2005

Ezek hülyék , készít egy szendvicset mért nem fogadja el ?

February 19, 2017

Betti490647

mert "you" van ott =te/ti

September 12, 2018

AttilaVisz

Ez nem kérdőmondat.Ez hibás forditás.

August 18, 2017

BogiBotos1

IGEN hibás mert elvileg felkiáltó mondat

February 11, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.