"We are eight in total."

Fordítás:Összesen nyolcan vagyunk.

June 30, 2014

25 hozzászólás


janess73

Meghallgatva az a "total" a végén elég furcsán hangzik, vagy csak nekem van bot fülem. Eléggé gépiesre sikeredett.

November 25, 2014

emokehojdu

Én turtle-t értettem.

March 9, 2015

zoltan.wis

:-) We are ate a turtle. :-)

December 1, 2015

karak74

A mondatod (szerintem) nyelvtanilag hibás. A létige után egy újabb igének nincs helye. Olyan eset persze van, amikor a létige után egy ige harmadik alakja szerepel (vagy gerund, vagy infinitive), de az a szófaját tekintve már nem ige. (Lásd SzabCsaba9 hsz-ét, de az övét meg azért nem tartom jónak, mert a teknős előtt nincs semmi névelő, és a teknős sincs többesszámban.) Amúgy az ige harmadik alakja (past participle) befejezett melléknévi igenév. Így annak szófaja melléknév.

February 15, 2017

SzabCsaba9

Ez megért nekem egy lingotot!... :)

February 15, 2017

karak74

Köszönöm szépen.

February 15, 2017

Korondyolga

ezzel teljes mértékben egyet értek,de ha már hibáztunk javítsuk ki......elég nagy az apparátus vagy nem?

August 25, 2017

karak74

Tisztet Mária! Igazad van. Lehetséges javítások:

We are eaten. (Minket megettek. vagy inkább Mi megevettek vagyunk.)

We ate a turtle. (Egy teknőst ettünk.)

August 26, 2017

nemkatica

Mikor fogok odáig eljutni, hogy amikor hallok pl egy ilyen mondatot, akkor azt így mind végiggondoljam amit írtál, és megértsem, mit mondhatott az illető? És azonnal válaszoljak is? Pillanatnyilag Lazlo Gogolak szinten vagyok.

December 3, 2018

SzabCsaba9

Javaslom, hogy minél több angol nyelvű filmet, sorozatot próbálj nézni, angol felirattal! Egyrészt találkozol még sokkal cifrábbakkal is, másrészt nagyon hamar kialakul egyfajta készséged, amikor is azonnal érted (magából a filmes szituációból is), hogy mit is akar mondani! Az angol első látásra talán bonyolult, de igazából rém egyszerű is egyben, a logikájára ráérezni leginkább a természetes közeget használva (ismeretlen szöveg megértése, feldolgozása) lehet. A duolingo egy bizonyos szintig jó, de aztán muszáj erőltetni! Először nehéz lesz, de aztán nagyon hamar "bekattan" és jön magától!... kitartás! :)

December 3, 2018

nemkatica

Köszönöm a bíztatást. Már próbálkozom kétnyelvű könyvekkel, mindig elcsodálkozom a fordításon. :) De azt látom, hogy mások is bíznak a feliratos filmekben.

December 4, 2018

71eva43

Érthetetlen amit mond!

October 25, 2015

spearwort

Én azt írtam, 'Mi összességében nyolcan vagyunk.' - tudom így kicsit összetettebb, de ez nem jó?

June 30, 2014

GGABI2

De jó! jelentsd!

October 8, 2014

myplay5656

A nyolcat "eszik" nek a teljest pedig "teknős"nek hallom... Vagy még nem, vagy már nem jó a fülem...

January 16, 2015

emokehojdu

Pontosan így értettem én is :D

March 9, 2015

jthassy

A "total" minden mondatban "turtle"-ként hangzik. Természetesen, ha a szót nem önállóan nézzük, akkor ki lehet következtetni, de ez az " új hang" kevésbé érthető, mint a régi.

April 3, 2015

PMgeqD

Sziasztok emberekre lenne szükségem a,, Best of English nevű klubba. Zöld a logó mindenkit várunk csak legyetek aktívak!!!Gyertek el minél többen:-)

February 28, 2018

edinavarga1

Ja. Kb tortonak, aminek semmi ertelme :)

January 1, 2015

pizspozseng

turtle-nak, teknősnek

February 10, 2015

Sabwaits

A "We are eight." nem azt jelenti,hogy nyolcévesek vagyunk? There are eight of us- szerintem ez a "nyolcan vagyunk".

August 4, 2015

Sztankay54

Odáig érthető,hogy ....We are eight.....ettől kezdve egy szó se .

April 15, 2016

Sztankay54

A kiejtése szar ahogy van,de ez van ,csak helyesírás gyakorlására használható.Mindenkinek egy fizetős verziót ajánlok.

May 15, 2016

SzabCsaba9

'we are eaten turle' - ezt ertettem! :)))) remek a kiejtes! :D

May 24, 2016

Zotya242

"Összességében nyolcan vagyunk" nem fogadta el pedig helyesnek kéne lennie szerintem. Jelentettem.

April 27, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.