1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What happened to him?"

"What happened to him?"

Fordítás:Mi történt vele?

June 30, 2014

5 hozzászólás


puskaskati

What happened with him? Ez is jó?


Sutus

Létezik olyan is, hogy "What happened with", de annak kicsit más a jelentése. Az inkább jelenti, hogy "Mi van vele", szóval kissé általánosabb, olyasmi mint a magyarban egy "Hogy vagy? Mi újság?". Pl: "Reggel láttalak a villamoson, elég ramatyul néztél ki, mi van veled?". De használható olyanra is, amikor egy kvázi történetre kérdezel vkivel kapcsolatban, pl "Mi volt Petivel, meglátogatott?". Ezzel szemben a "what happened to" az arra kérdez, hogy mi történt veled, olyan értelemben, hogy mi volt rád hatással, pl "Véres az arcod, mi történt veled?".


JnosKereke2

tehát az angol ban a val-vel az nem mindig val-vel, min t a magyarban csak arra fordítjuk. tehát nem mindog with..

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.