"Onların kedisi su içer."

Çeviri:Their cat drinks water.

June 30, 2014

34 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

Volkan262721

S takisi beni öldürecek ne karisik

November 5, 2018

omerKalkan

Peki burada s takısı neden gelmis


1ateistimam

their cat aynı zamanda it olarak kullanılabilir bu yüzden geniş zamanda s takısı alır


ism960288

Ne alaka ya I - my You - your We - our They - their

Olmasi gerekmezmi. Dolaysiyla bunlara gelen fiillerin s takısı almaması gerekmezmi ?


elifhdo

Burada bahsedilen kedi oldugu icin "s" takısı alır


irmak_2005

Sana katılıyorum


habipkele

Bir önceki tekil ise "s" takısı alır. The cat drinks a water gibi= kedi su içer. Bir önceki çoğul ise "s" takısı almaz. The cats drink a water gibi= kediler su içer.


sfertk

Onların oldugu icin


gokhanoksuz

Their Cat's dedim olmadı.


1nutella1

çunkü onların kedileri demiş oluyosun s takısı çoğuldur aynı zamanda :d


Asuman1470

Aynı şeyi yazdım bu ne yaa


R.esmeralda3

Their le they in ne farkı var??


SerkanErdo380776

They onlar their onların demek ing zamirler konusuna çalış


ErayRzgare

Bu its ne anlama gelmekte ve nerde kullanmaliyiz?


mehmetsoyd

Ya şu s takisini nereye koyacağım i tam bilmiyorum yardimci olun :(


Viforvendetta

geniş zamanda i,you,we,they fiile 's' takısı almaz
he,she,it fiile 's' takısı alır

i have
you walk
we go
they run

he has
she walks
it goes


yalcinbice

Ben biz onlar ve sen kıllanırken s takısı yok He she it kullanırken bütün fiillere s takısı var


Mfatihkaya

Their the cats drins water yazdım orada the kullanımayacak diyor peki kedileri. The cats (ı i) anlamında olmaz mıydı?


yalcinbice

The belli olan kedi anlamını getirir Their yani onların derken zaten hangisi oldupunu belirtmiş olursun My cat = benim kedim The cat =kedi The cats = kediler Their cats=onların kedileri


aslitan12

Yaa ayni durum bendede var hep the yaziyorum ama hata oluo :(


Hyunsena

They are cat drinks water yazdım. Doğrusu their cat drinks water imiş. Aradaki fark ne ya? They ile their arasindaki fark nedir?


Sathrain

They anlamca onlar, their anlamca onların demektir.


Gizem638724

Neden their cat's demedik


Melek872689

drink ve drinks arasindaki fark ne ??????


T.6

Bu cumlede drink(s) takisi neden aldi açiklayabilir misiniz ?he she it de yok


Furkantt7

Kedi it yerine geciyor zaten.


Can0600

neden drinks oluyor


NevriyeErg

kedilerin onlarin oldugunu belli etmek icin "the " takisini getirmemiz gerekmiyor mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.