"Onların kedisi su içer."

Çeviri:Their cat drinks water.

4 yıl önce

25 Yorum


omerKalkan

Peki burada s takısı neden gelmis

4 yıl önce

1ateistimam

their cat aynı zamanda it olarak kullanılabilir bu yüzden geniş zamanda s takısı alır

4 yıl önce

esin741117

Tsk

1 ay önce

irmak_2005

Sana katılıyorum

3 yıl önce

sfertk

Onların oldugu icin

3 yıl önce

aslitan12

??

4 yıl önce

aslitan12

??

4 yıl önce

R.esmeralda3

Their le they in ne farkı var??

10 ay önce

mehmetsoyd

Ya şu s takisini nereye koyacağım i tam bilmiyorum yardimci olun :(

4 yıl önce

Viforvendetta

geniş zamanda i,you,we,they fiile 's' takısı almaz
he,she,it fiile 's' takısı alır

i have
you walk
we go
they run

he has
she walks
it goes

4 yıl önce

yalcinbice

Ben biz onlar ve sen kıllanırken s takısı yok He she it kullanırken bütün fiillere s takısı var

3 ay önce

gokhanoksuz

Their Cat's dedim olmadı.

3 yıl önce

1nutella1

çunkü onların kedileri demiş oluyosun s takısı çoğuldur aynı zamanda :d

2 yıl önce

Asuman1470

Aynı şeyi yazdım bu ne yaa

1 yıl önce

Asuman1470

Yaa çok saçma

1 yıl önce

mefatih

Their the cats drins water yazdım orada the kullanımayacak diyor peki kedileri. The cats (ı i) anlamında olmaz mıydı?

4 yıl önce

aslitan12

Yaa ayni durum bendede var hep the yaziyorum ama hata oluo :(

4 yıl önce

yalcinbice

The belli olan kedi anlamını getirir Their yani onların derken zaten hangisi oldupunu belirtmiş olursun My cat = benim kedim The cat =kedi The cats = kediler Their cats=onların kedileri

3 ay önce

T.6

Bu cumlede drink(s) takisi neden aldi açiklayabilir misiniz ?he she it de yok

3 yıl önce

Furkantt7

Kedi it yerine geciyor zaten.

3 yıl önce

Hyunsena

They are cat drinks water yazdım. Doğrusu their cat drinks water imiş. Aradaki fark ne ya? They ile their arasindaki fark nedir?

3 yıl önce

Sathrain

They anlamca onlar, their anlamca onların demektir.

3 yıl önce

Gizem638724

Neden their cat's demedik

1 ay önce

NevriyeErg

kedilerin onlarin oldugunu belli etmek icin "the " takisini getirmemiz gerekmiyor mu

3 yıl önce

Can0600

neden drinks oluyor

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.