1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Our books"

"Our books"

Çeviri:Kitaplarımız

June 30, 2014

28 Yorum

Konu önem sırasına göre

remDilara

My newspaper 'ı benim gazetem olarak çeviriyor. Ama our books 'u kitaplarımız diye çeviriyor. Neden bizim kitaplarımız diye çevirmiyor????

December 23, 2014

indo42

çünkü dilara newspaper çoğul deil ama books çoğul

January 10, 2016

cinemasyon123

aynen

January 31, 2016

Nazolu

Ah remdilara zaten öyle kabul ediyor

December 12, 2016

ilknurseher257

Bence de

January 12, 2019

sedat830876

my books diyince benim kitaplarim der bence:)

May 16, 2019

birandis

Üfff kitaplarımız bizim kitaplarımız aynı şeyy

August 14, 2019

Eceakarsu

Ne soyledigi tam olarak anlasilmiyorr

January 25, 2017

Kevork59

arkadaşlar spikerin konuştuğu bazı kelimeleri anlamıyorum, yüz kere tekrar ettirdim ama books dediğini anlamadım, bende mi bi gerilik var herkes rahat anlıyor da ben mi anlamıyorum

August 1, 2015

StellaSmit104169

Aaaaaa

March 21, 2019

nihal15475

Bizim

April 4, 2019

farfalla.rana

Kitaplarimizda olur

October 21, 2014

ABBFT

çok saçma bçyle şeyler yanlş yapıncada puan azalıyor

January 13, 2016

kemalbar1

our books

January 27, 2016

sevvalgunes123

kızlar bence tartışmaya gerek yok çünkü verilen iki cevapta doğru yapacak bir şey yok yani☺

March 8, 2016

speakNGili

over books yazdım :D :D

March 15, 2016

arpiciTR

her kelimede farklı cevap gösteriyo gösterdiğini yapıyoruz yine yanlış diyo

April 2, 2016

rcaltin

"kitaplarımız" geçerli olmalı

April 16, 2016

neray5

orda have yok nasıl sahiplik belirtiyo

May 4, 2016

Bytamer1

bizim kitaplar neden olmuyor ?

June 11, 2016

NiallerSer

"our books" kelimesini "ever books olarak söylüyo.

June 30, 2016

mmdhpan

"Bizim kitaplar" da olabilir bence ama kabul etmiyor.

July 27, 2016

besiktasgame112

Our bizim mi demekmiş la yeni öğrendim :D

August 21, 2016

Nazolu

sevgili remdilara newspaper gazete demek burada our boks demiş s takısı almış çoğul olmuş

October 21, 2016

ozgurccc

bizim kitablarımmız bunu yazdım yav kabul etmmedi mm de sorun var

November 4, 2016

deniz453314

Bu sahiplik ekleri beni benden aldi ögrenemiyoeum

June 24, 2019

baboagoago

Our books bizim kitaplarımız belki burda yanlışıklık yapilmistir umarım bana bu konuda katılırsınız

August 25, 2019

FF-BamlPan

our books yerine are books diyor

August 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.