"Our books"

Çeviri:Kitaplarımız

4 yıl önce

36 Yorum


remDilara

My newspaper 'ı benim gazetem olarak çeviriyor. Ama our books 'u kitaplarımız diye çeviriyor. Neden bizim kitaplarımız diye çevirmiyor????

3 yıl önce

cinemasyon123

aynen

2 yıl önce

Nazolu
Nazolu

Ah remdilara zaten öyle kabul ediyor

1 yıl önce

indo42

çünkü dilara newspaper çoğul deil ama books çoğul

2 yıl önce

LeylaNazKnay

oluyor

1 yıl önce

Eceakarsu

Ne soyledigi tam olarak anlasilmiyorr

1 yıl önce

Kevork59

arkadaşlar spikerin konuştuğu bazı kelimeleri anlamıyorum, yüz kere tekrar ettirdim ama books dediğini anlamadım, bende mi bi gerilik var herkes rahat anlıyor da ben mi anlamıyorum

3 yıl önce

farfalla.rana

Kitaplarimizda olur

3 yıl önce

ABBFT

çok saçma bçyle şeyler yanlş yapıncada puan azalıyor

2 yıl önce

kemalbar1

our books

2 yıl önce

sevvalgunes123

kızlar bence tartışmaya gerek yok çünkü verilen iki cevapta doğru yapacak bir şey yok yani☺

2 yıl önce

speakNGili

over books yazdım :D :D

2 yıl önce

arpiciTR

her kelimede farklı cevap gösteriyo gösterdiğini yapıyoruz yine yanlış diyo

2 yıl önce

rcaltin

"kitaplarımız" geçerli olmalı

2 yıl önce

neray5

orda have yok nasıl sahiplik belirtiyo

2 yıl önce

Bytamer1

bizim kitaplar neden olmuyor ?

2 yıl önce

NiallerSer

"our books" kelimesini "ever books olarak söylüyo.

2 yıl önce

mmdhpan

"Bizim kitaplar" da olabilir bence ama kabul etmiyor.

2 yıl önce

besiktasgame112

Our bizim mi demekmiş la yeni öğrendim :D

2 yıl önce

Nazolu
Nazolu

sevgili remdilara newspaper gazete demek burada our boks demiş s takısı almış çoğul olmuş

1 yıl önce

ozgurccc

bizim kitablarımmız bunu yazdım yav kabul etmmedi mm de sorun var

1 yıl önce

ProfessorPlayer

Bizim Kitaplar neden olmuyor biri anlata bilir mi ?

1 yıl önce

MetinAydinn

Bizim kitaplar türkçe dilbilgisi olarak yanlış bizim 1. çoğul şahıs olduğu için olmuyor. Yani bizim kitaplarım(ız) olmak zorunda. Benim kitaplar(ım). Senin kitaplar(ın). Onun kitaplar(ı). Bizim kitapları(mız).Sizin kitapları(nız). Onların kitaplar(ı). Sadece kitaplar dersen hiç birinde aitlik anlamı taşımıyor. Kitaplar dendiğinde ingilizcede kitabın çoğul anlamını taşıyor.

2 ay önce

yceldeniz

bence bizim kitaplar olmalı

1 yıl önce

ayeakta5

our books yazdım cevap our books oldu bu ne biçim şey ...........................

1 yıl önce

ceceaksuuu1

ahhh ah bende ses seda çıkmadı geçe basmak zorun da kaldım

ÖFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

1 yıl önce

DERNDENZ

"Ours" ne demek bilen varmı? Yanlışlıkla ours books yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

MetinAydinn

"Our" ve "Ours" ingilizcede "bizim" anlamına gelir. Ama bu cümlede "Our books" olduğu için nesnede zaten "-s" taksı kullanılmıştır. Yani cümleye göre ya "our" ya da "ours" hangisi uygunsa onu kullanmak zorundayız. Yani şöyle örnek vereyim. Eğer ki "Ours books" olsaydı o zaman "Bizim kitaplarımız" olurdu. "Our books" olunca çeviri yaparken sadece "Kitaplarımız" diye çeviri yapıyor. Yanlışım varsa düzeltebilirsiniz.

2 ay önce

ozer_aydin1019

bizim kitabımız kabul edilemez mi ,anlatım bozukluğu oluyor yoksa

1 yıl önce

AsyaSu3

Hiçbir şey anlaşılmıyor.

1 yıl önce

furkanakr17

box diyor ama books oluyor box kutu demek

1 yıl önce

Nigar.y

Books kelimesi buks diye okunmali değilmiydi? Ben box yazdim ama yanliş oldu :(()

1 yıl önce

adi113896

bizim kitaplar deyimi de karşılar...

9 ay önce

mcahit97886

Bizim kitaplatımız ya da kitaplarımız oşması gerekli

8 ay önce

Eminesu9

Bizim kitaplarımız da olur

7 ay önce

edanur237505

Wqecdvfvsfdvs

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.