Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"There are no messages."

Çeviri:Mesaj yok.

0
4 yıl önce

13 Yorum


hilal___lcy

Peki mesajlar yok nasil denir ??

7
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

denedin mi? bence kabul edebilirdi.

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"mesajlar yok" ne demek Türkçede onu anlatırsanız eklerim :) Türkçede "(hiç) mesaj yok" diyoruz.

15
Cevap ver14 yıl önce

hilal___lcy

Mesela normalde birden cok mesajim vardi ama silinmiş ve ben bunun üzerine mesajlar yok diyorum ;)

7
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hah işte o durumda asla "there are no messages" demezsin, bu genel bir ifade, hangi mesajlardan bahsetttiğin belli değil. "The messages are gone" dersin en güzelinden.

20
Cevap ver4 yıl önce

MoonUnique

:))) teşekkürler

0
1 yıl önce

Viforvendetta

bir soru sorabilir miyim?

"there is no message"
"there are no messages"

ikisinin farkı ingilizcede var ama değil mi?

2
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

genel olarak sayılabilen nesneler "no" ile beraber çoğul kullanılır. "there is no message" yanlış değil, ama "there are no messages" kullanımı daha yaygındır. tekil kullanım ancak bazı durumlarda doğru sanırım, düşününce aklıma şu geliyor mesela, birisi "Sabah gelen mesajı dinledin mi?" dese mesela, ona "which message? there is no message!" dersin mesela "there are no messages"tan daha çok gibi gibi.

Ha bir de genel olarak sahiplik belirtirken tekil kullanmak hiç olmuyo mesela hiç "I have no book" diyemezsin, "I have no books" demek lazım..

şurada da örnekler falan buldum belki işe yarar: http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/grammar/learnit/learnitv354.shtml

22
Cevap ver4 yıl önce

esinpein0

Ben denedim kabul etmedi.

0
Cevap ver2 yıl önce

receptoklu

ben daha cok. su konuya takildim .. biz var ile yok u there is ile there is not olarak ogrendik... there is no ... hangi durumlarda kullaniliyor

0
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

there is not any: there is no

sadece "there is not message" olmaz

4
Cevap ver3 yıl önce

resul630826

Ingilizceyi unutacağım.

0
Cevap ver9 ay önce

merFarukAy219516

Mesaj yok mu? bu nasıl çeviri

0
Cevap ver3 ay önce