1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They tell me the answer."

"They tell me the answer."

Fordítás:Megmondják nekem a választ.

June 30, 2014

22 hozzászólás


animanika

Miért nem jó, hogy "Megmondják nekem a választ?????


muszlimah

Elmondjak nekem a valaszt - se jo :(


mnrt287

Ők közlik velem a választ. Ez miért nem jó????


Encike0429

Ők mondják nekem a választ. Ez miért nem jó? Csak a megmondják-kal jó???


Panda0915

Nekem sem fogadta ezt el,nem értem így miért nem jó?


KataSoos

Én is ezt írtam. Nem fogadta el.


Bauer01

A baj ott van hogy a program és az azt működtetők nem törekednek arra, hogy minden jó magyar fordítást elfogadjanak! Ezért csak egy még elfogadható választ írnak. A többit meg beszéljük meg- gondolják. A javaslat: mindenki írja meg nekik a hibát, hátha idővel javulni fog a program.


Lilidzso

elmondják nekem a választ, miért nem jó?


NonCsii16

nekem sem fogadta el


loewylen

Elmondjak nekem a valaszt. Szerintem is jo.


donkobarbara

Megmondják nekem a választ. Nem értem, hogy miért nem jó.


Atiz2004

A két mondat ugyanazt jelenti!! Nem kell kitenni feltétlenül a személyes névmást!


GusztvHara

sajna az az igazság, hogy a megmond és az elmond magyarul sem feltétlenül jelenti ugyanazt!!!


kissbalint

Ők megmondják nekem a választ. ..------


GusztvHara

full fed up !!!!! szerintem nem kötelező a tsz.3.sz használata mi a véleményetek


GusztvHara

Thank you very much Dear Atiz2004....itt jegyzem meg, hogy valami módon nem ártana jelölni a program készítőinek szó szerinti vagy a magyaros fordítás az elvárás!!! Bye-bye!


juditeross

...ja és tanuljunk meg helyesen


Martin529830

Tudom hogy ismétlés a tudás annya, de ebben a ,,kérdések'' leckében 6x egymásután adja ugyan azt a feladatot nem 1x.


RonaszekiTamas

"Elmondják nekem a választ." el kellene fogadnia.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.