"Donotcloseyourbooksyet!"

Çeviri:Henüz kitaplarınızı kapatmayın!

4 yıl önce

9 Yorum


Alparslan952378

Do cümle başına geldiğinde soru olmaz mı

3 ay önce

tyfnnl

"Henüz kapatmayın kitaplarınızı" niye yanlış?

4 yıl önce

Viforvendetta

yanlış değil. devrik olduğu için akla zor geliyor eklenmemiştir.
böyle durumlarda raporluyoruz.

4 yıl önce

Babigoha

"Sen henüz kitaplarını kapatma" neden yanlış.

2 yıl önce

NedaSuedaSahin

Cumlede belli bir kisiye soylenmemis bu cumle . Senin dediginde bir kisiyi isaret ediyorsun ama hayal et sinifta dersin Bitmesine az kalmış ve siz Kitaplarınızı kapatıyorsunuz Öğretmeniniz size sen henüz kitaplarını kapatma mı ders yoksa Kitaplarınızı daha kapatmayın mı der ikincisi daha mantıklı geliyor Çünkü İlkinde Tek bir kişiye özel ders verecek de o Kapanmasın gibi bir anlam çıkıyor ama bizim demeye çalıştığımız 2. Anlam yani genel bir anlam tek bir şahsa yönelik değil

Umarım anlamışsındır yardımcı olabildiysem ne mutlu bana

5 ay önce

ismailcimen

your iki anlamı var kitaplarını

1 yıl önce

yasarciv67

Bu kadının konuşmasını anlamakta zorluk çekiyorum.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.