fantomitzah

Cursul EN->RO a absolvit din faza beta!

Cursul de engleză pentru vorbitorii de română a ajuns la un nivel de stabilitate dorit și din acest motiv a absolvit astăzi (30 iunie 2014) din faza beta.

Vă mulțumim tuturor celor care ați contribuit la trimiterea rapoartelor, ajutându-ne astfel să descoperim mai repede problemele existente și să le rezolvăm.
Această mutare nu înseamnă că acest curs este perfect, deci trebuie în continuare să folosiți sistemul de rapoarte unde este cazul.

Spor la învățat tuturor! :-)

June 30, 2014

216 comentarii


TudoritaBureschi

un joc, s-a transformat in ceva serios.In fiecare ziacest joc,ma ajuta sa invat limba engleza.VA MULTUMESC!

July 19, 2014

vladluca12

Dar româna când ?


ClaudiaZol

Foarte bun cursul dar pe când un curs de italiană pt vorbitorii de româna.


AMDJ223

O veste frumoasă. Felicitări! :)


Rares_Garfield

strategia mea: 1) fac engleza -romana 2) fac engleza -franceza 3) LE MULTUMESC MULT DE TOT CELOR DE LA DOULINGO!!! MI-AU SALVAT MEDIA LA FRANCEZA!!!! SUNTETI CEI MAI TARI!!! Desi abia am inceput cursurile se simte diferenta


HadaDarius

felicitari pentru treaba ce o faceti !!


ILEANA-AND

felicitari pentru treaba pe care o faceti! daca nu stim limba romana, greu, taica, cu altele :)


MimiAio

pe care o faceti


meda007

Sa inveti prin joc pare sa fie cea mai buna idee la orice varsta! :) Multumesc!


VladB.

Înca nu am obsolvit, și nu cunosc ce anume va urma pâna la sfârșitul cursului, dar aș dori să aflu dacă vor fi studiate verble neregulate cumva aparte? Multumesc mult pentru munca voastră.


fantomitzah

Verbele nu sunt grupate pe regulate/neregulate, ci sunt predate diferite timpuri și apar ambele tipuri de verbe.


Maria-GM

Felicitări Duolingo *!


onicles

Sincere felicitari pentru toate cursurile dumneavoastra! Multumesc


elamini

felicitari si multumiri


eugenoprea

Felicitari pentru toti cei care au contribuit la acest lucru!


QamarRahmah

eu abia acum am descoperit duolingo si cu toate ca nu am prea mult timp consider ca este excelent pentru orice virsta sau nivel de cunoastere a limbii. E funny si antrenant :)


voica0

Este foarte util acest "joc"si va multumesc.Abia l-am descoperit si sunt incantata de aceasta metoda de invatare.


Elementsky

cursul vostru chiar imi este de folos,va multumesc mult


enikokocsor

imi place foarte mult.Multumesc


adrianstoican

Am incercat prin diferite metode sa invat cat mai bile limba engleza , inclusiv am lipit prin casa foi A4 cu cuvinte noi . Efectul nu a fost cel preconizat , insa metoda aceasta de a invata in mod interactiv mi se pare GENIALA . Nu vreu sa va rigic la grad de genii dar pot sa va numesc " ingeniosi " - bravo , ma bucur ca am descoperit aceasta platforma .


IoanaKagami

Felicitări, e o veste foarte bună, mai ales că eu cunosc câteva persoane vorbitoare de limbă engleză care chiar ar vrea să învețe româna.


andrei4YOU

fain cu aplicatia asta merge si pe android


Albastrelul

Thank you for Duolingo


meda007

O veste buna! Abia astept sa inceapa cursul de franceza pt. vorbitorii de romana! :))


9owls

Pana atunci, putem invata franceza pentru vorbitorii de engleza :) Macar aprofundam si engleza...


MihailMotricala

Salut tuturor! Eu sunt nou pe Duolingo si ma bucur mult ca exista aceasta posibilitate de a-ti consolida cunostintele lingvistice si de a invata alte limbi moderne intr-o forma foarte accesibila, bine structurata si bine pusa la punct. Planul meu este ca sa imi aprofundez cunostintele de Engleza (Fac. de Litere), Germana (am sustinut testul Goethe B1 la Sibiu si testul DaF B2-C1 la Berlin), Italiana si Rusa (in scoala); si cred ca aici este platforma cea mai potrivita prentru a-mi indeplini scopul propus. Daca pot fi de folos cuiva cu ceva, m-as bucura sa ajut.

Felicitari celor din staff-ul Duolingo si multe multumiri pentru tot ceea ce faceti!

PS este un Motto pt cei ce vor sa invete Germana (dar care poate fi aplicat si la celelalte limbi) : Eternitatea exista pentru a invata limba germana - Mark Twain


NicoletaAd

fff bun , nimic de zis... TABU


Raducan.Oana

Va multumesc, sunteti geniali.


iondedu

Imi place foarte mult metoda voastra. Creeaza dependenta si asta este bine. Doresc sa stiu pana la ce nivel functioneaza cursul. Daca veti introduce si teme de ascultare mai lungi. Ar fi bine sa existe cateva instructiuni despre evolutia in viitor a programului. Oricum sunteti foarte buni cu aceasta metoda pe care o agreez foarte mult. FELICITARI!


cmlrd

Finally, I have finished my English tree. Este foarte bun acest curs! Multumesc!


niku234

va multumesc multumesc mult pentru munca voastra


AnaMaria327584

Nu am absolvit ... inca . O sa lucrez mai mult (am treaba cu Limba Hindi) , deci sunt incarcata !! Dar imi fac timp pentru Duolingo :x


MariaAdam2

multumesc foarte mult pentru acest superb "joc" este extraordinar eu sunt deja dependenta


Elena-Patricia12

Foarte tare sper sa ajunga mai departe acest proiect de a invata limbi straine si care arata ca un joc foate distractiv. Va multumesc ca ati creeat acest site si ca ma ajutati sa descopar pasajele noii ale vietii si inca data a multumesc pentru tot.


calinelgeorge

sunteti cei mai tari, felicitari, multumesc.


Ion469450

multumesc tuturor care au contribuit !


sgollum

ar trebui să puneți o adresă de BITCOIN că donați. Felicitări


florinnec

multumesc mult echipei pentru efort


otilia.vadana

Multumesc,imi place


otilia.vadana

Imi place foarte mult


ieadrian

Foarte bun acest curs in comparatie cu multe alte metode folosite. Asa cum am vazut si in alte comentarii pentru cei care sunt romani si vor sa invete o limba straina engleza este de baza si cred ca pe viitor ar fi bine de implementat si limba germana si italiana.


TatomirElena

Am inceput sa invat limba engleza pe data de 02.06.2015 si acum suntem in 11.08.2015. Simt o diferenta foarte mare si ma simt mai increzatoare in mine prin faptul ca deabea astept sa incepem scoala sa pot arata tot ceea ce am invatat si o sa invat in aceste 2 luni de zile! Ma bucur ca s-a realizat acest site pe care te joci si inveti in acelasi timp. MULTUMESC DUOLINGO !!! SUNTETI UN SITE SUPER !!!


DianaGrigoriu1

O aplicație cu adevărat utila! Datorită ei îmi perfecționez zilnic limba engleză


LazarGabriel82

Foarte bun cursul, va multumesc anticipat.


Strajescu

Multumesc pentru ca existati.


edy459380

eu abia astept sa inceapa cursul de spaniola pentru vorbitori de romana


munilica

Excelent mod de a invata o limba straina.Bravo!!!


AndreiCeba4

Un curs foarte bun


CosminBadescu

o sa apara si alte capitole in cadrul cursului?


fantomitzah

Pentru moment, toți arborii care predau una din cele 6 limbi inițiale (engleză, franceză, spaniolă, portugheză, italiană și germană) sunt ”blocați”, adică au structura fixă, interfața din incubator nu ne permite să adăugăm/modificăm/ștergem capitole sau cuvinte (doar pentru propoziții văd că putem adăuga unele noi, dar apoi nu le putem edita sau șterge).
În schimb, arborii pentru limbile noi (printre care și româna), care se creează acum, folosesc o interfață puțin diferită, în care există mai multă libertate asupra conținutului, practic noi decidem ordinea capitolelor, ce cuvinte introducem în fiecare, ce propoziții, și putem oricând să le și ștergem.

Ni s-a spus că în viitor și arborii mai vechi vor deveni editabili, deci atunci vom putea adăuga și capitole noi. Până atunci, puteți să vă gândiți și să veniți cu propuneri: ce capitole credeți că ar trebui adăugate (de exemplu cu vocabular dintr-un anumit domeniu)?


diananistor

Mai am putin si termin cursul, intradevar acest site este foarte folositor, faceti o treaba excelenta, si pentru asta va mutumesc, dar consider ca nu este destul, nu se poate termina aici. Poate pe viitor veti adauga cuvinte de 'specialitate' mai sofisticate si mai multe. Ma gandesc sa adaugati niste expresii deoarece sunt foarte folosite, atat simple cat si complexe, de ce nu. Expresiile ne vor ajuta foarte mult.


Marina.MN

Hm, probabil sună puțin copilăresc, însă ar fi frumos sa existe și cuvinte din domeniul imaginației/fantasy. Nu am terminat cursul de engleză deci îmi cer scuze dacă există deja iar eu nu am ajuns încă. Am și o întrebare, totuși: Este posibil ca un curs să fie finalizat înainte de termenul stabilit? Mi-ar plăcea să învăț rusa însă cursul nu este disponibil încă.


fantomitzah

Când spui ”termenul stabilit” te referi la ”data estimată a lansării” care apare pe pagina cursului?
- Aceea este o dată generată de un algoritm pe baza evoluției de până atunci a cursului. Adică dacă în prima perioadă echipa are un ritm foarte alert, algoritmul va afișa o dată apropiată, iar dacă ritmul este mai lent data va fi mai îndepărtată. Aceea nu este o dată exactă, se poate schimba de la o zi la alta, pe măsură ce algoritmul obține mai multe informații (pentru că trec mai multe zile) e posibil ca aproximarea să fie mai aproape de realitate.
- Totuși, trebuie să aveți în vedere că aceste cursuri sunt făcute de voluntari și majoritatea dintre ei au serviciu/școală, iar în timpul lor liber se ocupă și de asta. Deci având în vedere factorul uman, gradul lor de disponibilitate poate varia de la o perioadă la alta, ceea ce influențează de asemenea data (cu plus sau cu minus, după caz).
- Uneori nu totul depinde de echipa de colaboratori ai cursului, ci de asemenea de stafful Duolingo. Ei lucrează concomitent cu noi pentru a îmbunătăți facilitățile disponibile în incubator. Iar pentru cursurile care au un alfabet diferit (cum e și rusa), uneori pot apărea întârzieri și din această cauză.

Acum văd că apare aprilie 2015 pentru rusă, ceea ce nu e chiar atât de îndepărtat, dar da, sunt șanse să fie gata mai curând de atât.


Marina.MN

Da, la asta mă refeream. Mulțumesc! ^^


Tighineanul

eu cunosc rusa... in caz ca vei avea nevoie de ajutor ;)


Claudia662305

un capitol de medicina si farmacie cu multe , multe lectii !


ciumpi

Stiu ca este off-topic, dar as vrea sa te intreb daca exista sperante sa apara un curs de germana pentru vorbitorii de romana?


fantomitzah

Da, speranțe există. Scopul Duolingo este de a adăuga (în ritm încet, dar sigur) cursuri pentru cât mai multe perechi de limbi.
Bănuiesc că cele cinci limbi care erau inițial (printre care și germana) vor fi adăugate printre primele (spre deosebire de limbi nordice sau asiatice de exemplu) în combinație cu româna, mai ales pentru că celelalte patru dintre ele erau cele latine (mai ușor de construit și probabil având mai mulți cursanți doritori). Dar nimeni nu poate estima o dată la care va fi adăugat un anumit curs, nici cei din stafful Duolingo nu știu astfel de date și nu oferă informații despre cum aleg momentul de adăugare sau ordinea limbilor.
Deci daca știi limba sau ai prieteni care o știu bine, aplicați în incubator și așteptați momentul de începere, poate veți fi aleși să contribuiți. Între timp, învățați limbile disponibile.

Mulțumim tuturor pentru felicitări! :-)


cmlrd

Multumesc, Duolingo! Intentia mea este sa lucrez zilnic, exceptia fiind perioadele cand sunt plecata. (Nu am tehnologia actuala, ci un computer). Invat engleza, dar m-am apucat si de limba franceza. Intrebare: exista franceza - romana? Eu nu am gasit decat franceza - engleza.


fantomitzah

Nu, încă nu există un curs de franceză->română.
Singurul curs pentru vorbitorii de română este acesta de engleză. Probabil că după ce va apărea și cel în sens invers (care predă limba română vorbitorilor de engleză), vor fi adăugate combinații și pentru alte limbi. Ordinea lor depinde de existența persoanelor care să creeze cursul, precum și de numărul celor care doresc să învețe acea limbă. Cum am mai zis și la alte discuții cu întrebări despre apariția altor cursuri pentru români, probabil limbile latine vor fi primele adăugate.

Pe măsură ce avansezi la cursul de engleză, poți să încerci totuși și cursul de franceză pentru vorbitorii de engleză (dacă engleza e cea pe care o știi mai bine; dacă nu, pe celălalt, de engleză pentru vorbitorii de franceză), astfel ți le îmbunătățești pe amândouă.


adynu

buna Duolingo exista curs pt germana-romana?


fantomitzah

Duolingo te salută! :-)
Exact mesajul de deasupra ta se referă la același subiect.
Nu, încă nu există curs de germană-română (există cursuri de germană pentru vorbitorii de engleză, spaniolă și rusă; dacă știi una din limbile astea, le poți încerca pe acelea).
Ai aici toată lista de cursuri existente și cele în curs de creare (incubare). Succes!


adynu

scuze dar nu am citit mesjele :)


cosminv6u

Cum putem ajuta sa se introduca mai multe cursuri din romana ? Aceasta aplicatie ar putea fi folosita si in scoli.


fantomitzah

Cei care știu foarte bine o anumită limbă și româna, trebuie să depună o aplicație în incubator, la adresa http://incubator.duolingo.com/apply.
Atunci când cei din staff decid că a venit timpul să adauge un anumit curs, vor accepta pentru început doi dintre candidați (pe care îi consideră cei mai potriviți pentru ”job”) și apoi aceia vor alege mai departe colaboratori pentru a completa echipa.

De curiozitate, ce limbă știi, la care curs ai vrea să participi?


cosminv6u

Eu nu stiu perfect gramatical decat romana. Dar as putea vorbi cu meditatoarea mea de franceza, care e/a fost profesoara si jurnalista si a calatorit mult si stie limba franceza formala, dar si informala. Nu prea se pricepe la calculator, dar nu cred ca e grea interfata. Se poate castiga ceva din asta ? Ca altfel nu stiu daca va putea investi mult timp.


fantomitzah

Nu se câștigă niciun ban, e pe bază de voluntariat.


cosminv6u

S a aplicat pana acum pentru romana franceza ? Cat timp Îți mănâncă sa te ocupi de asta ?


fantomitzah

Nu am acces la astfel de informații (câți au aplicat pentru un anumit curs). Mult timp dacă o faci la modul serios. Gândește-te că sunt câteva mii de propoziții într-un curs și la fiecare trebuie să adaugi cât mai multe traduceri corecte. Iar după ce este lansat cursul trebuie să te ocupi de forum și de rapoartele utilizatorilor.


IrysIry

Te duci la ''Adauga un nou curs'' acolo alegi limba vorbita si alegi limba pe care doresti s ao inveti in functie de cele disponibile. De exemplu pe mine ma interesa sa aprofundez spaniola, dar pt ca nu am gasit varianta vorbesc italiana - invat spaniola am ales varianta inversa, mai dificila adica spaniola-italiana


AndreeaMaria1011

cum pot sa invat si alte limbi?


boogdy92

Cu cat mai multe cursuri cu atat mai bine !


Draguloiu

este o minune programul asta


Razluc

De ce pe IOS nu pot trimite Rapoarte?


28062002

Se lucreza la cursul de franceza pentru vorbitorii de romana?


rpamfil

Am trimis acum 2 luni o solicitare sa fiu adaugat ca si voluntar la cursul de romana pentru vorbitori de engleza. Nu am primit inca niciun raspuns.


ghibuleama

foarte bun aceasta aplicatie il recomand tuturor...!


popiacostica

all the best and thank you very much mmmuuuuaaaahhhhh sorry kiss big kiss more kiss


TerintiDaniela

Buna, as vrea sa stiu cum pot sa schimb in limba romina saitul acesta ,pentru ca imi vine greu sa traduc din engleza in romina . Daca stie cineva ajutati-ma va rog .


kvs24

Va mai avansa? In sensul ca se va mari gradul de dificultate?


valentinunirea

duolingo it is the best ;)


elena.oprea

este fantastic ! este atat de antrenant si placut incat am devenit dependenta de acest curs si de abia astept sa imi fac lectiile ! va multumesc si felicitari pentru ceea ce faceti !


Danasidana

Jocul este foarte interesant si util; multumesc, felicitari!


KrystynaNyka

oameni buni am trecut de nivelul 2 si nu stiu cum sa trec mai departe - pe ce trebuie apasat multumesc


9owls

Faci lectiile mai departe... O sa ai nivelul 3 cand ajungi la 120 de puncte


9owls

Mai exact, daca ai terminat toate cele 3 lectii de la Cuv due baza 1, treci la lectiile de la Cuv de baza 2, apoi tema urmatoare.


Cristina1409

Buna. Poate sa-mi spuna cineva cate capitole sunt? si cate nivele? multumesc


adi_hva

am aplicat acum cateva zile: Hi, We’re excited for your interest in participating in this monumental project! We will be in touch if you are chosen as a moderator or contributor when the course you applied to volunteer for gets released. ... Deci o sa pot contribui abia dupa ce cursul e lansat?


faragau

vreau sa invat sa conversez in limba engleza


gamulescu13

salut

imi poti spune de ce in certificat primesc meniunea de identitate neverificată ??

certs/cFEy26


adrianaelenaion

un curs de germana si altul de franceza pentru vorbitorii de limba romana?


dadavfc

Fost-am devenit dependent de cursurile voastre, dragii mei dascali Duolingo! Deplina gratitudine si recunostinta!


minionana

pote fac si o parte de expresii


IrysIry

Cand se va crea aplicatia si pentru windows phone?


edy459380

multimim,spor si tie


nicoliacob

Buna,am si eu o curiozitate.Sunt blocata la 52%,in conditia in care lucrez in fiecare zi.Mai pot avansa in procente ?Precizez ca am termint cursul cu acest procent


munilica

Foarte bun cursul!Felicitari tuturor care au contribuit!!!


ILincaili

super curs online BRAVOOO!!!


vale.hadarag

multumesc am imvatat limba danesa forte repede


alinusionela

Sunteti cei mai buni,felicitari pt tot ce faceti


isa2u

Si eu v-am descoperit de curand cu ajutorul unui prieten..Sunteti minunati..!


LoredanaPaun

cand fac testarea progresului la engleza si imi da acel certificat cu punctajul de ce nu scrie si numele?


ExpertoNotYet

o idee nouă,creativă , din care orice persoană își poate consolida și crea baza unei limbi și nu numai ! pentru asta mă alătur inițiativei și dau curs provocării,începând,bineînțeles,cu limba de toate zilele,o limbă de altfel foarte frumoasă,engleza ! Spor !


shakugannoshana

Eu invat japoneza cu ajutorul siteului, Japoneza -engleza. Multumesc mult . Mult succes in continuare!


Mr.Danny.

Foarte frumos ceea ce faceti. La fel ca si alte persoane, sunt de parere ca, acest joc este una dintre cele mai simple metode de invatare a unei limbi straine. Spor la invatat! :D


mikalala1965

Thank you for this course very useful ! In only 124 days I finished !


Tocaci

Va mulțumesc tuturor pentru munca depusă. Pe viitor mi-aș dori să pot ajuta și eu pe alții, cum m-ați ajutat voi cu acest curs. Felicitări, faceți o treabă excelentă!


cornel1965

as vrea sa vad cate cuvinte am invatat


chiove2

este foarte tare


innocentsimona

super ! ar fi super cursul de romana-franceza :)


minescu09

buna intrebare...cred ca cu toti ne dorim asta...speram cat mai curand


Cameli10

Foarte bine,dar pacat ca in anul 2014 nu am intrat pe Duolingo,pentru ca...nici macar nu stiam ca exista aceasta aplicatie,dar ne-a zis doamna de engleza sa intram si apoi m-am acomodat cu el....iar...acum...imi place foarte mult!

Am observat ca oamenii nu prea mai intra pe Duolingo,de ce?

Daca m-ai intrati,puneti si voi mai multe comentarii,pentru ca pana acum nu am nicio notificare


Mamette02

Felicitari! Un joc care te prinde si s-a transformat intr-o activitate serioasa!


Mamette02

Unde pot vizualiza comentariile mele?


oastrid

Sunteti super!! Felicitari pentru curs romana -engleza si restul!!!


Barlcho

O sa lasati un text din ce cauza gresesti? Te rog!


erolhasan1

Felicitări celor ce a realizat acest program . Profesioniști de mare clasă .


RomanGrigore

Regurile , verbele si conjugarea lor nu vad sa exziste ?


Cristina487802

Multumesc mult! Sunteti minunati! Daca a invata o limba straina e ca o joaca, imi place maxim! Sunt abia la 58% fluenta, dar ma incanta fiecare progres! Si se simte in conversatii, cei care ma cunosc imi spun mereu ca le place cum am progresat! Iar asta imi da curaj sa continui!


ionut703683

Fantastic programel! Go Go Go....we waiting for development:D


AndreiMarghiol

da-mi si mie un lingot


ToniMTF

Da, sa inveti prin joc este minunat, s-a transformat in ceva serios si in fiecare zi acest joc pare sa ma fascineze ! :) Multumesc!


laliilovee

felicitari, e super


Iulie7.

Multumesc duolingo ma incanta metoda de invatare


fanyy22

te joci si inveti!...felicitari!...si viata lunga duolingo!


damyandx

Sunt la nivelul 6,astept cu nerabdare sa pot ajuta si eu aceasta comunitate.Cu stima Damian


LucaDaniel10

Am ajuns la nivelul 17 si un procent 50% Va rog sa-mi spune-ti daca se trece mai departe si cum ? Multumesc frumos !


ami111222

Exista Consolideaza cunostintele - care iti permite sa exersezi, acumuland puncte, crescand de la un nivel la altul.


alicia__9

In prezent studiez engleza folosind aceasta aplicatie si e foarte utila. E usor de invatat asa. Apreciez ceea ce faceti. As dori sa va intreb cu respect cand v-a aparea si un curs de italiana pentru cei ce vorbesc romana. Stiu ,am mai formulat aceasta intrebare si altfel insa nu stiu exact pe cine sa intreb.


ami111222

Draga alicia__9, dupa ce inveti limba engleza poti sa alegi sa inveti italiana. Dupa ce inveti engleza poti studia toate limbile care sunt disponibile prin acest program. Noi nu am facut un program gen Duolingo pentru a invata direct din limba romana intr-o limba oarecare.


alicia__9

As dori sa mi spune ti daca se poate ce inseamna profilul linkedin ?


ami111222

Cuvântul linked inseamna a se uni, a se lega in= in. Daca selectezi aceasta optiune se pare ca este un program care iti optimizeaza ( ei spun viata personala). Eu nu l-am folosit.


CebanIurie

invatam engleza, am ajuns la nivelul 9 si am incercat sa bag si alta limba.. acum nu pot reveni inapoi la engleza, dupa cate inteleg s-a sters toata progresia care am facuto pana acum


alicia__9

Daca folosesti aplicatia duolingo in stanga sus vei vefea ca scrie engleza de ex si trei linii asezate una peste alta ca un un egal. Apesi acolo si adaugi cursul dorit inclusiv engleza ... Daca intri pe site,atunci intri pe profil si in dreapta scrie limba printre altele. Dai click pe limba si selectezi engleza sau cursul dorit. Apoi dai click pe salveaza modificari. Sper ca te-am ajutat cu aceste informatii.


Cristian880596

de ce nu exista si cursul germano - romana?


Lorelai69

hello how are you people? i am from romania i love romania but i really dont know de language can you help ,me please ? can you teach me your language? please


HeelX

E chiar foarte util :) Si e foarte interesant, ca un joc video, aduni XP si lingoturi, cresti in nivel.. Felicitari !


aksfhas

Sunt multe greseli si nu pot raporta din aplicatie si nici daca ma intru prin browser.Exista un forum pentru greseli?Sau outem aici scrie?Merci anticipat de raspuns.


AntonioFiliuta

Felicitari ! / Multumesc!


goga_mariana13

Un curs foarte bine gandit !


abreter

vreau sa invat mai mult


Ramona152818

Buna am inceput de o luna cursul de Engleza pentru vorbitori de limba romana. Mi se pare ca am imbunatatit vocabularul si cateva notiuni de gramatica pana in prezent si va multumesc pentru aceasta dar, nu inteleg de ce nu ma lasa sa trec de nivelul 12 :( si zilnic imi tot apar lectiile deja completate, incomplete cu toate ca am avut si serii de 10 zile fara pauza si incerc sa le reiau ca sa fie 5/5 si cu toate acestea uneori chiar daca repet de 3 ori tot ramane la 4/5. Deci, ce pot face sa trec mai departe si care e ideea cu stregerea si reluarea lectiilor? Va multumesc!


Radu_Ionescu

Buna. Cred ca asa e regula Duo de a te mentine in priza cu EN, cu aceste recapitulari. Daca nu intri zilnic, periodic, gasesti lectii pe care trebuie sa le reiei, pp-zis sa recapitulezi diverse capitole. Uneori nu poti avansa la lectii noi daca nu esti cele vechi completate la 5/5. Presupun ca de asta nu poti trece de un anumit nivel. just My 2 cents !


Ramona152818

am trecut la alt nivel după câtă experiență am acumulat dar mă ține la 27% si nu mai imi da lectii noi. La final imi arata cupa. Acestea sunt toate lecțiile și doar le reiei pana la nivelul 25?


Radu_Ionescu

Posibil asta sa fie nivelul maxim pana la care e dezvoltata aplicatia pt lb.romana.


Radu_Ionescu

Are limitari si hibe, unele suparatoare. Am patit si sa pierd streak history din cauza ca pe mobil aplicatia imi arata ca am atins goal-ul zilnic, iar dupa we, cand am intrat iar pe PC sa vad ca in ziua respectiva am 'intrerurpt', cand nu e adevarat si as fi putut continua daca era nevoie.


viorel431765

Pur si simplu un curs EXCEPTIONAL !! O nota de 10 (zece) si pentru cel care a conceput algoritmul software al aplicatiei. Pur si simplu, zilnic raman "spanzurat" cate o ora pe acest site, indiferent de agenda.de activitati.


beny77d

Bună. Eu am trecut de mult de de 30000 de xp uri si de nivelul 25 dar văd ca nu se mai termina niciodată cursul asta. Fluenta este 76%. Cand se termina. Sau mai bine zis se termina vreodată cursul ptr ca am senzația ca merg cu el așa la nesfârșit. Mulțumesc


9owls

Cursul are 55 de teme, la sfarsit se afiseaza trofeul (bufnita de aur). Dupa terminarea temelor poti repeta la nesfarsit, dar nu mai ai lectii noi. Poti invata in continuare de pe alte site- uri... Te poti apuca pe Duolingo de cursul invers (romana pentru vorbitorii de engleza) sau de invatarea unei alte limbi din engleza...


Silviu2002

We say: "Yes" si We say: "No" Nu sunt sigur ca cei de la Duolingo Romania mai exista sau mai citesc aceste postari ptr ca nu si-au facut de mult timp simtita prezenta. Cred ca amenii cu experienta care au creat acest curs au abandonat iar cei noi sunt niste habarnisti. Sunt pus in imposibilitatea de a continua ptr ca o greseala apare in mod repetat si nu imi permite sa trec mai departe. Daca expresiile We say;"No" si We say: "Yes" sunt formate din etichete cu text, cum vreti sa pun eu ghilimele si doua puncte?


MariaFrm1

De ce nu sunt cursuri de Greaca ...?


9owls

Pentru vorbitorii de romana este NUMAI curs de engleza. Curs de greaca exista pentru vorbitorii de engleza. Daca stii deja engleza, poti face cursul de engleza-greaca. https://www.duolingo.com/course/el/en/Learn-Greek-Online


Iose.

cand va aparea si sectiunea "cuvinte"?

unde pot sa vad cate cuvinte am invatat pana acum?


Ioniasi

Ai gasit sectiunea cuvinte? Mie mi-a disparut dupa primul capitol. Daca ai gasit sectiunea te rog sa-mi trimiti un raspuns. Multumesc.


alinsava

eu nu am gasit-o


alexandramaria55

Das ist ein sehr schones Duolingo


red3white

Felicitari ! / Multumesc!


RIUKTIRAN

ha, ce interesant prima data sunt pe acest site


FlorinellF

As dori mai multe nivele de vorbit .As mai dorii ca toate cuvintele sa fie scrise cum se citesc si cum se traduc near ajuta foarte mult !!!


MimiAio

"as mai dori" si "ne-ar"


Danasidana

Hi, how are YOU?


Dorin4926

Fine! Thank you! How are you?


MariaAdam2

i am fine thank you


xAndrei269

nu stiu cum poti,la asta ma gandeam si eu

Îmvață o limbă străină în numai 5 minute pe zi. Gratuit.