A list of sentences taught in the Feelings (4th) and Personal Details (5th) Scottish Gaelic skills!
Hi there! I thought I'd make this list as people seem to have found the last two I've made useful/interesting. Glad it's helpful! Here's the links to them if you haven't seen them:
- Sentences taught in the Intro (1st) skill: https://forum.duolingo.com/comment/35349529
- Sentences taught in the Phrases (2nd) and Food (3rd) skills: https://forum.duolingo.com/comment/35377759
Anyway, on to the list! Hope it helps!
- Tha mi snog = I am nice
- Tha mi sgìth = I am tired
- Tha thu sgìth = You are tired
- Tha thu sgoinneil = You are brilliant
- Tha muc toilichte = A pig is happy
- Tha Ealasaid gu math = Elizabeth is well
- Tha Mòrag agus Anndra sgìth = Morag and Andrew are tired
- Chan eil mi gu math = I am not well
- Chan eil mi toilichte = I am not happy
- Chan eil Calum sgìth = Calum is not tired
- Tha e brònach = He is sad
- Chan eil e dona = He is not bad
- Tha thu ceart gu leòr = You are ok
- Tha Iain ceart gu leòr = Iain is ok
- Chan eil mi air bhioran = I am not excited
- Tha mi gu math a-nis = I am well now
- Tha mi brònach a-nis = I am sad now
- Tha e math a-nis = He is good now
- IRN BRU! Tha mi air bhioran = IRN BRU! I am excited
- Tha Iseabail agus Iain brònach a-nis = Isabel and Iain are sad now
- Tha mi crosta = I am cross
- Tha mi cho crosta = I am so cross
- Tha mi spòrsail = I am fun
- Tha Calum cho mat = Calum is so good
- Tha mi greannach = I am grumpy
- Tha e greannach = He is grumpy
- Tha i mòr = She is big
- Tha i gu math = She is well
- Tha thu spòrsail a-nis = You are fun now
- Chan eil caileag crosta = A girl is not cross
- Chan eil Iseabail cho mòr = Isabel is not so big
- Tha sibh sgìth = You are tired
- Ciamar a tha e? = How is he?
- Ciamar a tha sibh athair? = How are you father?
- Tha Seumas crosta = James is cross
- Tha mi duilich = I am sorry
- Gabh mo leisgeul, a charaid! = Excuse me, friend!
- Tha Anna duilich = Anna is sorry
- Ciamar a tha sibh Eilidh agus Ealasaid? = How are you, Eilidh and Elizabeth?
- Tha mi cho duilich = I am so sorry
- Chan eil Seumas cho greannach = James is not so grumpy
- Gabh mo leisgeul, Anna! = Excuse me, Anna!
- Madainn mhath, cò thusa? = Good morning, who are you?
- Tha Alba sgoinneil = Scotland is brilliant
- Is toil leam Seòras = I like George
- Is mise Calum = I am Calum
- Tha i à Alba = She is from Scotland
- Tha thu à Alba = You are from Scotland
- Tha Màiri brònach = Mairi is sad
- Tha Màiri sgìth = Mairi is tired
- Seòras agus bò = George and a cow
- Tha Iain à Alba = Iain is from Scotland
- Is mise Anna = I am Anna
- Chan eil e à Alba = He is not from Scotland
- Cò thusa? = Who are you?
- Is toil leam Seòras = I like George
- Tha Èirinn beag = Ireland is small
- Tha mi à Aimearaga = I am from America
- Chan eil mi à Alba Nuadh = I am not from Nova Scotia
- Tha Anna à Sasainn = Anna is from England
- Chan eil Canada beag = Canada is not small
- Cò às a tha thu Eilidh? = Where are you from Eilidh
- Tha mi à Sasainn = I am from England
- Chan eil Sasainn dona = England is not bad
- Cò às a tha thu? = Where are you from?
- Seo Canada = This is Canada
- Tha e à Èirinn = He is from Ireland
- Chan eil Aimearaga dona = America is not bad
- Tha mi à Lunnainn = I am from London
- Tha Steòrnabhagh cho snog = Stornoway is so nice
- Tha Inbhir Nis spòrsail = Inverness is fun
- Chan eil Glaschu beag = Glasgow is not small
- Tha Dùn Èideann trang = Edinburgh is busy
- Chan eil Seòras à Lunnainn = George is not from London
- Chan eil mi à Inbhir Nis = I am not from Inverness
- Tha Inbhir Nis cho trang = Inverness is so busy
- Chan eil Anna à Lunnainn = Anna is not from London
- Chan eil mi à Dùn Èideann. Tha mi à Glaschu = I am not from Edinburgh. I am from Glasgow
- Tha Leòdhas mòr = Lewis is big
- Tha mi à Leòdhas = I am from Lewis
- Cò sibhse? Seòras agus Iain? = Who are you? George and Iain?
- Tha Muile sgoinneil = Mull is brilliant
- Chan eil Barraigh mòr = Barra is not big
- Tha e à Ìle = He is from Islay
- Tha mi àlainn = I am lovely
- Cò às a tha sibh, Anna agus Eilidh? = Where are you from Anna and Eilidh?
- Chan eil Iseabail à Muile = Isabel is not from Mull
- Tha Ìle cho àlainn = Islay is so lovely
- Tha Barraigh àlainn = Barra is lovely
- Cò às a tha sibh, a thidseir? = Where are you from, teacher?
I would do, but the duolingo wikia admin said it's better not to, so I've avoided it for now: https://duolingo.fandom.com/wiki/Thread:10174.
Also, it would be a bit hypocritical of me: https://duolingo.fandom.com/wiki/Message_Wall:AndyC37