A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A generációnk szereti a kávét."

Fordítás:Our generation likes coffee.

4 éve

9 hozzászólás


DawwJack

like THE coffe mert A kávét nem?

4 éve

yanesz

Our generation like coffee nem?

4 éve

budai.doc

A generáció megszámlálható, és egyes számban van.

4 éve

LszlNagy14

Likes

4 éve

nojszee

Es miert likes, tehat miert van az ige egyes szam 3. szemelyben ragozva?

1 éve

malackutya

Porgess feljebb, mindig olvasd el a hozzaszolasokat, mielott kerdezel.

3 hónapja

Bogoj
Bogoj

Tele van már a búrám ezzel a ... névelővel. Hol ki kell tenni, amikor a magyarban nincs, hol meg nem kell, amikor a magyarban van...

1 hónapja

Unesdala

Miért nem fogadja el névelővel?

4 éve

GergelyMol1

Mert általánosságban szereti a mi generációnk a kávét nem pedig egy bizonyos kávét :) http://www.ingyen-angol.hu/nevelo.hatarozott.phtml különösen pedig: "Nem tesszük ki a határozott névelőt: Anyagnevek és elvont fogalmak nevei előtt, ha általánosságban beszélünk róluk. Például: I like bread and butter. - Szeretem a vajaskenyeret."

4 éve