"I like Chinese food in general."

Çeviri:Ben genelde Çin yemeklerini severim.

4 yıl önce

13 Yorum


bahadir35

"Ben genelde Çin yemeği severim" dedim olmadı. "Çin Yemeğini" demem gerekiyormuş. Doğru mu bu ???

4 yıl önce

xGrandMasterx

"çin yemeğini" diyebilmemiz için "the Chinese food" olması gerekmez mi.

4 yıl önce

kozkaptan

Nicin the olmamasina ragmen cin yemeklerini severimi kabul ediyor

4 yıl önce

kozkaptan

Nicin foods degil

4 yıl önce

bacio_
bacio_

food sayilamaz (uncountable) olduğundan çoğulu olmaz, yani foods olamaz. hem tekil ve hem çoğul anlamları için food kullanılır.

4 yıl önce

birbukalemun

"Ben genellikle çin yemeği severim" de çok düşük bir cümle değil bence :)

3 yıl önce

ugurdagtepesi

yorumları cevaplayın !

3 yıl önce

hakanihat

Ama cevap vetin burada bosuna mi yaziyoruz

4 yıl önce

samiyaylal

genelde ben çin yemeklerini severim cevabım kabul ediliyor olmalı

4 yıl önce

feride_9

Ben Çin yemeği dedim yanlış mis. ,

3 yıl önce

koray345

hu

3 yıl önce

AlperenAKT7

i usually like chinese food. cümlesi arasında fark mı sizce? bide neden the chinese food değil

1 yıl önce

emine671144

Bende bir çok arkadaş gibi the eki olmadığı için çin yemekleri dedim ama kabul etmedi

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.