1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I like Chinese food in gener…

"I like Chinese food in general."

Çeviri:Ben genelde Çin yemeklerini severim.

July 1, 2014

23 Yorum


Cenktu

Tabi özellikle yarasa çorbası favorimdir. :)


birbukalemun

"Ben genellikle çin yemeği severim" de çok düşük bir cümle değil bence :)


bahadir35

"Ben genelde Çin yemeği severim" dedim olmadı. "Çin Yemeğini" demem gerekiyormuş. Doğru mu bu ???


xGrandMasterx

"çin yemeğini" diyebilmemiz için "the Chinese food" olması gerekmez mi.


mehmetkahraman

"Genellikle ben Çin yemeklerini sevrim." neresi yanlış. Bana anlatırmısınız.. Bazı saçma sapan teferruatlar yüzünden yanlış kabul ederek bizim hevesimizi kaçırıyorsunuz.


kozkaptan

Nicin foods degil


bacio_

food sayilamaz (uncountable) olduğundan çoğulu olmaz, yani foods olamaz. hem tekil ve hem çoğul anlamları için food kullanılır.


brahim398198

Food hem tekil hem çoğul anlamda kullanılıyorsa o zaman Çin yemeği severim cevabı da doğru kabul edilmeli.


kozkaptan

Nicin the olmamasina ragmen cin yemeklerini severimi kabul ediyor


ugurdagtepesi

yorumları cevaplayın !


Mevlde362001

Arkadasın yazdığı gibi food hem tekil hem cogul oldugundan cumlenın tamamı açısından Çin yemekleri ibaresi cıkıyo bence. Bence asıl sorun İN GENERAL ben hıc bole bir tanımlama gormedım. Bır neden fıılden once kullanılması 2. Neden İN anlamdım. Biri yazarsa sevınırım


hakanihat

Ama cevap vetin burada bosuna mi yaziyoruz


samiyaylal

genelde ben çin yemeklerini severim cevabım kabul ediliyor olmalı


feride_9

Ben Çin yemeği dedim yanlış mis. ,


AlperenAKT7

i usually like chinese food. cümlesi arasında fark mı sizce? bide neden the chinese food değil


emine671144

Bende bir çok arkadaş gibi the eki olmadığı için çin yemekleri dedim ama kabul etmedi


gulgun584949

Ben genelde çin yemeği severim, kabul edilmedi-YEMEKLERİNİ olacakmış,Çoğul eki göremiyorum .


Necmettin225265

Hala sever misin


sablenimbu

Genelde çin yemekleri severim dedim kabul etmedi


Umut936164

Yapma... Yanarız...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.