1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I like Chinese food in gener…

"I like Chinese food in general."

Çeviri:Ben genelde Çin yemeklerini severim.

July 1, 2014

16 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

bahadir35

"Ben genelde Çin yemeği severim" dedim olmadı. "Çin Yemeğini" demem gerekiyormuş. Doğru mu bu ???

July 1, 2014

xGrandMasterx

"çin yemeğini" diyebilmemiz için "the Chinese food" olması gerekmez mi.

July 15, 2014

kozkaptan

Nicin foods degil

July 31, 2014

bacio_

food sayilamaz (uncountable) olduğundan çoğulu olmaz, yani foods olamaz. hem tekil ve hem çoğul anlamları için food kullanılır.

August 6, 2014

brahim398198

Food hem tekil hem çoğul anlamda kullanılıyorsa o zaman Çin yemeği severim cevabı da doğru kabul edilmeli.

March 11, 2019

birbukalemun

"Ben genellikle çin yemeği severim" de çok düşük bir cümle değil bence :)

December 19, 2014

kozkaptan

Nicin the olmamasina ragmen cin yemeklerini severimi kabul ediyor

July 31, 2014

mehmetkahraman

"Genellikle ben Çin yemeklerini sevrim." neresi yanlış. Bana anlatırmısınız.. Bazı saçma sapan teferruatlar yüzünden yanlış kabul ederek bizim hevesimizi kaçırıyorsunuz.

July 27, 2014

feride_9

Ben Çin yemeği dedim yanlış mis. ,

November 18, 2014

ugurdagtepesi

yorumları cevaplayın !

January 14, 2015

gulgun584949

Ben genelde çin yemeği severim, kabul edilmedi-YEMEKLERİNİ olacakmış,Çoğul eki göremiyorum .

January 18, 2019

hakanihat

Ama cevap vetin burada bosuna mi yaziyoruz

September 27, 2014

samiyaylal

genelde ben çin yemeklerini severim cevabım kabul ediliyor olmalı

October 10, 2014

koray345

hu

May 7, 2015

AlperenAKT7

i usually like chinese food. cümlesi arasında fark mı sizce? bide neden the chinese food değil

September 2, 2017

emine671144

Bende bir çok arkadaş gibi the eki olmadığı için çin yemekleri dedim ama kabul etmedi

August 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.